166,000 تومان

موجود در انبار

بازی بالانس‌ یه بازی هیجان‌انگیز و دونفره مناسب کوچولو‌های بالای 3سال هست که شامل ۴۰ یخ مکعبی پلاستیکی در دو رنگ آبی و سفید، یک عقربه گردان، یک صفحه بازی، چهار پایه پلاستیکی، دو چکش پلاستیکی و یک پنگوئن کوچولو هست.

شناسه محصول: 11268
موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی , هیجانی

رده سنی

3 تا 6 سال

تعداد بازیکن

1 , 2

معرفی بازی فکری بالانس (پینگو) صادراتی کیفی(Balance Ice Cube)

داستان بالانس پینگو

یه روز از روز‌های سرد زمستونی، دارا و سارا مشغول تماشای تلویزیون بودن که‌ یه کارتون جذاب شروع شد. دارا و سارا که تا حالا همچین حیواناتی رو ندیده بودن از مادرشون پرسیدن که اینا چجور حیواناتی هستن و کجا زندگی می‌کنن؟

مادرشون جواب داد: این موجودات اسمشون پنگوئن هست و در قطب جنوب یعنی جایی که خیلی سرده و همیشه پوشیده از یخ و برفه زندگی می‌کنن. به نظرتون چجوری تو برف و سرما دووم میارن؟ با کمک پر‌های خیلی زیادی که دارن می‌تونن سرما رو تحمل کنن. در ضمن پنگوئن‌ها پرنده‌هایی هستن که نمی‌تونن پرواز کنن و بیشتر زندگیشونو داخل دریا می‌گذرونن.

مادر که دید بچه‌ها هنوز درست متوجه توضیحات نشدن، به فروشگاه بازی و کتاب فاز رفت و‌ یه اسباب بازی بالانس پینگو خریداری کرد و به خونه آورد و با کمک پنگوئن کوچولو و مکعب‌های یخی به دوقلو‌ها توضیحات بیشتری داد و کلی با هم بازی کردن و لذت بردن. بریم ببینیم این بازی چجوریه که دارا و سارا هم عاشقش شدن.

مشخصات بازی فکری بالانس پینگو

بازی بالانس‌ یه بازی هیجان‌انگیز و دونفره مناسب کوچولو‌های بالای 3سال هست که شامل ۴۰ یخ مکعبی پلاستیکی در دو رنگ آبی و سفید، یک عقربه گردان، یک صفحه بازی، چهار پایه پلاستیکی، دو چکش پلاستیکی و یک پنگوئن کوچولو هست.

پینگو از دسته بازی‌هایی هست که شور و هیجان زیادی رو بین کوچولوهاتون ایجاد می‌کنه و کنترل دست‌ها، تصمیم‌گیری و انتخاب درست یکی از فاکتور‌های اصلی برای پیروزی فرزندتون در این بازیه.

چیدمان و روش بازی فکری بالانس پینگو

واسه شروع بازی لازمه که اول صفحه بازی رو به پشت بخوابونیم و۳۷ تا مکعب یخی ۵ ضلعی رو داخل صفحه بچینیم. بعدش ۴ تا پایه رو هم به صفحه چفت می‌کنیم و صفحه رو برمی گردونیم.

حالا نوبت پنگوئن کوچولو هست که وسط صفحه روی مکعب یخی قرارش بدیم. بعدش هر کدوم از بازیکنا به نوبت باید عقربه چرخونک رو بچرخونن. اگه نوک عقربه روی یک مکعب بایسته، بازیکن باید یک قطعه یخ به همون رنگ رو با چکش بزنه تا بیافته.

اگر روی دومکعب بایسته از هر رنگ دو مکعب رو میاندازه و اگه عقربه روی علامت ممنوع بایسته، بازیکن یک دور بازی نمی‌کنه.

بازی به همین شکل ادامه پیدا می‌کنه تا بالاخره یک نفر پنگوئن رو بندازه. این شخص بازنده بازیه.

این بازی باعث تقویت:

  • کنترل دست‌ها
  • تصمیم‌گیری درست
  • دقت و تمرکز
  • هوش هیجانی
  • کنترل بین حرکات دست و چشم کودکتون میشه.
  • پینگو علاوه بر آموزش مهارت‌های اجتماعی، به تخلیه‌ی هیجان فرزندتون هم کمک زیادی می‌کنه.

امیدواریم از انجام این بازی لذت ببرید.