320,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در این بازی شما باید میله‌های عروسکی رو با فاصله‌ ای مناسب از کودکتون به صورت ردیفی یا هشتی بچینین. کوچولوتون هم باید در فاصله‌ی مناسب از عروسک‌های بولینگ حیوانات پارچه‌ای بایسته و با توپ بهشون ضربه بزنه. با هر بار انداختن عروسک‌ها یک امتیاز به کوچولوتون بدین.

شناسه محصول: 10318
موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی , هیجانی

رده سنی

3 تا 6 سال

تعداد بازیکن

1 , 2

معرفی اسباب بازی بولینگ پارچه‌ای حیوانات

روز جمعه بود و مریم کوچولو همراه با پدر و مادرش به شربازی رفته بود تا حسابی بازی کنه و لذت ببره. ‌یهو چشمش افتاد به‌ یه بازی عجیب که تا حالا ندیده بود. از پدر پرسید که این چه بازی‌ای هست؟

پدر جواب داد: اسم این بازی بولینگ هست و به این شکله که‌ یه توپ رو باید از یک فاصله خاص به سمت چند تا هدف پرتاب کنی، طوری که تمام هدف‌ها به زمین بخورن.

مریم که خیلی از این بازی خوشش اومده بود به پدر گفت: منم می‌تونم این بازی رو انجام بدم؟

پدر گفت: نه عزیزم. بولینگ توپ خیلی سنگینی داره و برای تو که هنوز خیلی کوچولویی سخته که توپ رو حمل کنی و پرتابش کنی. مریم خیلی ناراحت شده بود و گفت: پس چیکار کنم؟ اخه دوست دارم این بازی رو انجام بدم.

پدر گفت: بیا بریم اسباب بازی فروشی ببینم چیکار می‌تونیم بکنیم. پدر و مریم کوچولو به فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و با مشورت خواستن از فروشنده،‌ یه بولینگ پارچه‌ای حیوانات خوشگل و سبک واسه مریم کوچولوی ما خریدن. فردای اون روز مریم با کلی ذوق بولینگ رو به دوستای مهدکودکش نشون داد و تونستن کلی باهم بازی کنن و لذت ببرن.

مشخصات اسباب بازی بولینگ پارچه‌ای حیوانات

بولینگ پارچه‌ای مدل حیوانات‌یه بازی جذاب و زیبا با اهداف مهارتی واسه فرزند دلبند شماست. این محصول اومده بازی بولینگ رو با طراحی حیوانات به صورت عروسکی باهم ترکیب کرده و‌یه بازی جذاب و کاربردی واسه کودکان تولید کرده. بولینگ حیوانات به خاطر ساخته شدن از پارچه و ابر خیلی سبکه و استفاده ازش برای بچه‌ها آسون و بی‌خطره.

این بسته ۶ تا بولینگ پارچه‌ای حیوانات و ۲ تا توپ پارچه‌ای داره که درون کوله طلقی زیپ دار قرار داره. برای بازی، بولینگ و حلقه پرتاب طراحی شده و کوچولو‌ها می‌تونن این بازی روهم به صورت تک نفره و هم به صورت گروهی انجام بدن. از ویژگی‌های این بازی کیفیت عالی و وزن مناسبشه که برای استفاده کودکان کم سن و سال در اپارتمان و مهدکودک و… عالیه.

بولینگ پارچه‌ای مدل حیوانات از جمله فعالیت‌های فیزیکی مفید و جذاب برای تمام سنینه. در سنین پایین‌تر انداختن، قل دادن و گرفتن توپ باعث میشه هماهنگی بین دست و چشم کودک افزایش پیدا کنه و سرعت ومهارت‌های حرکتی‌اش بهبود پیدا کنه. علاوه بر این، انجام این بازی در سنین کودکی باعث میشه کودکتون شاداب‌تر و از لحاظ جسمی سالم‌تر باشه. در ضمن اگه کودکتون هم بازی داشته باشه و با اون این بازی رو انجام بده، از رقابت کردن و برنده شدن و بازنده شدن درس‌های اجتماعی و هیجانی زیادی می‌گیره.

روش انجام بازی بولینگ پارچه ای

در این بازی شما باید میله‌های عروسکی رو با فاصله‌ ای مناسب از کودکتون به صورت ردیفی یا هشتی بچینین. کوچولوتون هم باید در فاصله‌ی مناسب از عروسک‌های بولینگ حیوانات پارچه‌ای بایسته و با توپ بهشون ضربه بزنه. با هر بار انداختن عروسک‌ها یک امتیاز به کوچولوتون بدین. سعی کنید قوانین تعادلی، نحوه‌ی‌ایستادن، رعایت فاصله‌ی مناسب و… رو که در بازی بولینگ رعایت میشه بهش اموزش بدین. در آخر بازی به فرزندتون یاد بدین که عروسک‌های بولینگ حیوانات پارچه‌ای و توپ‌ها رو درون کوله پشتی جای بده و همینجا نظم روبهش یاد بدین. این کوله پشتی هم سبکه و حملش توسط کوچولوی شما خیلی راحته.