290,000 تومان

موجود در انبار

بازی ماز مجموعه ای از مسیر ها یا یک مسیر پر پیچ وخم رو نشون میده که به هدفی منجر میشه. این اسباب بازی آموزشی از 1 پایه چوبی – 2 میله فلزی – 9 عدد گوی رنگی در اشکال مختلف تشکیل شده و برای کوچولوهای 9+ ماه مناسبه.

شناسه محصول: 11999
موضوع

مهارتی حرکتی

رده سنی

6 تا 8 سال

تعداد بازیکن

1

درود بر همراهان عزیز فروشگاه فاز.

یکی از لذت بخش ترین و سرگرم کننده ترین بازی ها، بازی ماز برای کودکان هست.این بازی علاوه بر سرگرمی و چالش هایی که برای کودکان ایجاد می کنه راهی برای تقویت مهارت ذهنی کودکان هم محسوب میشه.این بازی ذهنی می تواند بر افزایش صبر و استقامت موثر باشه. بزرگسالان و کودکان میتونن از این بازی در جهت بهبود فرایند شناختی استفاده کنن. بازی ماز برای کودکان تمرینی هست برای هماهنگی چشم و دست.

بازی ماز مجموعه ای از مسیر ها یا یک مسیر پر پیچ وخم رو نشون میده که به هدفی منجر میشه. جالبه بدونین اولین طراحان این بازی مصری ها بودن که از مسیر های پرپیچ و خم به منظور مخفی کردن ثروت ها و گنج های موجود استفاده میکردن که بعد ها این مسیر پرپیچ و خم را برای سرگرمی و بازی استفاده شد.

از فواید بازی ماز برای کودکان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بالا بردن  تمرکز و دقت
  • تقویت هماهنگی چشم و دست
  • تقویت مهارت مسیریابی و هوش مکانی
  • بهبود حواس جمعی کودکان
  • تقویت مشکل کند نویسی و مهارت حل مسئله
  • پرورش مهارت حافظه فعال و کوتاه مدت
  • پروش تقویت سرعت پردازش

مشخصات ماز (گوی سرگردان) ایستاده چوبی کوچک

این اسباب بازی آموزشی از 1 پایه چوبی – 2 میله فلزی – 9 عدد گوی رنگی در اشکال مختلف تشکیل شده و برای کوچولوهای 9+ ماه مناسبه.

این ماز(گوی سرگردان) جذاب یک اسباب بازی جمع و جور هست که به راحتی قابل حمل هست. بی خطر بودن یکی دیگر از ویژگیهای این اسباب بازی هست که کاملا مناسب سن کودک طراحی شده.

کودک با استفاده از این اسباب بازی میتونه رنگ ها و اعداد رو بشناسه و جهت هارو تشخیص بده. همچنین این بازی باعث تقویت حافظه بصری کودک هم میشه.

کالای مشابه:

ماز(گوی سرگردان) ایستاده چوبی بزرگ