330,000 تومان

موجود در انبار

اسباب بازی لیفتراک محصول شرکت کیوان تویز و ساخت ایران هست. جنس این محصول از پلاستیک مرغوب و بسیار محکم و نشکن می باشد. این محصول برای بازی کودکان بالای 3 سال مخصوصا پسربچه ها که علاقه شدیدی به بازی با ماشین ها دارن مناسبه.

شناسه محصول: 12024
موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی

رده سنی

1 تا 3 سال , 3 تا 6 سال , 6 تا 8 سال

تعداد بازیکن

1

سلام خدمت همراهان گرامی فروشگاه فاز.

داستان اسباب بازی لیفتراک کیوان تویز

یک عصر بهاری و دلپذیر بود و رامین کوچولو در مهدکودک منتظر پدرش بود تا به دنبالش بیاد. وقتی پدر رسید به رامین گفت: پسرم من کاری برام پیش اومده و باید با هم به محل کار من بریم ولی قول میدم زود برگردیم. این شد که پدر و رامین کوچولو به کارخانه محل کار پدر رفتن. یکهو در قسمت انبار ،چشم پسرکوچولوی قصمون به یک ماشین عجیب افتاد. از پدر پرسید: پدر این چه ماشینیه؟ پدر گفت: اسم این ماشین لیفتراک هست. کار لیفتراک اینه که بارها رو جابجا کنه و یا اونارو انبار کنه. رامین که خیلی از شکل و طرز کار این ماشین خوشش اومده بود نزدیک تر رفت تا جزئیات ماشین رو بهتر ببینه. پدر که دید رامین انقدر از این ماشین خوشش اومده ،در راه برگشت به خونه  پسر کوچولوش رو به فروشگاه بازی و کتاب فاز برد و یک ماشین لیفتراک کیوان تویز خریداری کرد. رامین که خیلی ذوق ماشین جدیدش رو داشت ،تا به خونه رسید به اتاقش رفت و سرگرم بازی با ماشین لیفتراک زیبا و جذابش شد.

مشخصات اسباب بازی لیفتراک کیوان تویز

اسباب بازی لیفتراک محصول شرکت کیوان تویز و ساخت ایران هست. جنس این محصول از پلاستیک مرغوب و بسیار محکم و نشکن می باشد. این محصول برای بازی کودکان بالای 3 سال مخصوصا پسربچه ها که علاقه شدیدی به بازی با ماشین ها دارن مناسبه.این ماشین لیفتراک دارای 4 چرخ پلاستیکی مقاوم و با کیفیت از نوع قدرتی هست.نگه دارنده بار لیفتراک کیوان متحرک هست و به سمت بالا و پایین حرکت میکنه.