17,000 تومان

موجود در انبار

پوستر آموزشی جدول ضرب وسیله‌ کمک‌ آموزشی بسیار مفیدیه و به کودکان 9 ساله کلاس سومی که قصد دارن جدول ضرب رو یاد بگیرن کمک میکنه. این پوستر با استفاده از رنگ‌های جذاب و طراحی زیبا، ضرب اعداد 1 تا 10 رو به طور کامل شامل می‌شه.

شناسه محصول: 12032
موضوع

کمک آموزشی

رده سنی

8 سال به بالا , نوجوان و بزرگسال

تعداد بازیکن

8 نفر به بالا

پوستر آموزشی جدول ضرب

عدم یادگیری و حفظ کردن جدول ضرب در طولانی مدت و طی سالهای متمادی تحصیل در مدرسه و دانشگاه ، عواقب ناراحت کننده ای برای دانش آموزها و دانشجو ها داره چرا؟ چون جدول ضرب جزء جدا نشدنی و حذف نشدنی در محاسبات ریاضی هست. هر چقدر هم که محاسبات ریاضی پیچیده تر بشن ، نیاز به تسلط کامل و ناخودآگاه به  جدول ضرب که اساس و پایه‌یِ محاسبات ریاضی هست، بیشتر احساس میشه و عدم تسلط به اون ، باعث اعصاب خُردی و کُند شدن محاسبات ریاضی میشه .

برای اینکه دانش آموز های کلاس سومی بتونن راحتتر جدول ضرب رو حفظ کنن راه های زیادی وجود داره اما بهترین راه استفاده از پوسترهای آموزشیه تا این ضرب ها همیشه جلو چشم باشه و راحت تر بشه مرورش کرد.

معرفی پوستر اموزشی جدول ضرب

پوستر آموزشی جدول ضرب وسیله‌ کمک‌ آموزشی بسیار مفیدیه و به کودکان 9 ساله کلاس سومی که قصد دارن جدول ضرب رو یاد بگیرن کمک میکنه. این پوستر با استفاده از رنگ‌های جذاب و طراحی زیبا، ضرب اعداد 1 تا 10 رو به طور کامل شامل می‌شه. به علاوه، شکل‌های هندسی هم در این پوستر قرار داده شدن تا بتوان از آن برای آموزش اشکال هندسی به کودکان کوچیکتر خانواده استفاده کرد.

جنس این پوستر از مقوا گلاسه 300 گرم به همراه لایه سلفون و ابعادش هم 50*70 سانتی متر هست.