115,000 تومان

موجود در انبار

نخ و مهره ی رنگی رنگی، یک بازی فکری جالب و آموزنده مناسب برای کودکان خردسال 3 سال به بالا هست. آموزنده بودن نخ و مهره ی رنگی به جهت شناختی هست که کودک از اشکال و رنگ های مختلف پیدا می کنه.

شناسه محصول: 12046
موضوع

کمک آموزشی , مهارتی حرکتی

رده سنی

3 تا 6 سال

تعداد بازیکن

1

سلام به همراهان دوست داشتنی فروشگاه فاز.

نخ کردن مهره ها که به عنوان مهره‌های رج شونده هم شناخته میشن، یک فعالیت عالی برای کودکان نوپا و کودکان پیش دبستانی هست و مزایای زیادی برای رشد اونها داره. نخ کردن برای کودکان سخته و مدتی طول می‌کشه تا بهش تسلط پیدا کنن. برای این فعالیت کودک باید به مرحله ای از پختگی و رشد حرکتی برای انجام حرکات ظریف رسیده باشه که بتونه اون رو انجام بده. نوزادان 18 ماهه تا 2 ساله سعی می کنن مهره‌ها یا دیگر اشیاء بزرگ رو به رشته بکشن، اما هنوز کنترل کافی برای انجام این کار ندارن. اما در سنین 4 تا 5 سال قاعدتا باید بتونن مهره‌های بازی با اندازه معمولی رو نخ کنن و حتی هنگام به رشته کشیدن اونها طرحهایی ایجاد کنن.

مشخصات نخ و مهره جعبه ای کودک و آینده

نخ و مهره ی رنگی رنگی، یک بازی فکری جالب و آموزنده مناسب برای کودکان خردسال 3 سال به بالا هست. آموزنده بودن نخ و مهره ی رنگی به جهت شناختی هست که کودک از اشکال و رنگ های مختلف پیدا می کنه.

این بازی فکری شامل  مهره های رنگی در اشکال هندسی متفاوت و نخ رنگی هست. مهره و نخ ها در ۵ رنگ متفاوت و درخشان سبز، نارنجی، آبی، زرد و قرمز هستند. مهره ها از جنس پلاستیک ساخته شده و دارای کیفیت مناسبی هستند.

کودکان توسط نخ و مهره رنگی میتونن برای خودشون یا عروسکشون یک گردنبند زیبا درست کنن. بچه ها از نخ کردن مهره ها به خصوص زمانی که بتونن برای خودشون چیزی خلق کنن لذت میبرن.
این امر برای کودکان جذاب و در عین حال مفید هست. چون که باعث افزایش اعتماد به نفس و همچنین تقویت عضلات کوچک دست کودکان هنگام نخ کردن مهره ها میشه. اندازه و ابعاد مناسب مهره های هندسی از ویژگی های دیگر این بازی فکری جذاب هست. کودک میتونه به راحتی مهره ها رو در دست بگیره و با اونها بازی کنه. وزن سبک و لبه های گرد قطعات بازی نخ و مهره رنگی، ایمنی لازم برای استفاده از این اسباب بازی رو فراهم کرده.

این بازی سه روش داره:

روش اول

  ابتدا مهره ها رو در اختیار کودک قرار بدین و ازش بخواین که مهره های همرنگ با نخ ها رو از هم عبور بده.

روش دوم

از کودک بخواین مهره های یک شکل رو جدا کنه و اون هارو از نخ عبور بده. کودک از طریق این بازی میتونه با رنگ ها و اشکال مختلف آشنا بشه و تفاوتشون رو درک کنه.

روش سوم

از کودک بخواین تا فقط تعداد خاصی از مهره ها رو نخ کنه. اینجوری شمارش اعداد رو در قالب بازی یاد میگیره.