55,000 تومان

موجود در انبار

پازل، یک بازی هیجان انگیز برای کودکان هست. جورچین نقشه ایران یکی از جورچین هایی هست که در قالب یک کار خلاقانه هر استان رو به صورت یک تکه از پازل از نقشه ایران در آورده. کودک با چیدن هر قطعه در جای خودش به نتایج مهمی دست پیدا میکنه.

شناسه محصول: 12022
موضوع

کمک آموزشی

رده سنی

6 تا 8 سال

تعداد بازیکن

1 , 2

سلام خدمت همراهان همیشگی و عزیز فروشگاه فاز.

پازل یک اسباب بازی فکری هست که تاثیر زیادی در تقویت هوش و بهبود مهارتهای پایه کودکان از جمله مهارت تفکر خلاق، استدلال منطقی، مهارت حل مسئله، استدلال فضایی و ریاضی داره.

پازل، یک بازی هیجان انگیز برای کودکان هست. اونها در دوره نوپایی از بازی با پازل ها و مکعب های پازلی  لذت می‌برن. ویژگی اصلی پازل ها این هست که کودک در ذهنش توانایی تکمیل تصاویر رو  پیدا می‌کنه. این بازی مستقیما بر تقویت هوش تجسمی فضایی کودک موثر هست.

نکات مهم در خرید اسباب بازی پازل

در خرید پازل باید به موارد زیر توجه کرد:

  • مناسب بودن برای سن کودک
  • تناسب با سطح درک و فهم کودک
  • میزان سختی پازل باید مناسب توانایی کودک باشد.
  • تناسب تعداد قطعات برای کودک
  • مناسب بودن اندازه قطعات پازل برای کودک

معرفی جورچین نقشه ایران

جورچین نقشه ایران یکی از جورچین هایی هست که در قالب یک کار خلاقانه هر استان رو به صورت یک تکه از پازل از نقشه ایران در آورده. کودک با چیدن هر قطعه در جای خودش به نتایج مهمی دست پیدا میکنه. اول اینکه کودک با مقایسه اندازه قطعات متوجه مساحت هر استان می شه و متوجه میشه که بزرگترین استانهای کشور کدوم استانها هستن و کوچکترین استانها هم از نگاه مساحت کدوم استانها هستن. از موارد دیگه متوجه شدن نقاط جغرافیایی هر استان هست که این قطعه مربوط یه کدام قسمت از نقشه جغرافیایی هست. همچنین اینکه همسایه هر استان کدوم استان هست و هر استان با چه استانهایی همسایه است.
این محصول میتونه یک وسیله کمک آموزشی مفید در زمینه آموزش جغرافیا به حساب بیاد.