435,000 تومان

موجود در انبار

این بازی کمک آموزشی مربوط به اموزش اعداد فارسی هست که شامل یک صفحه‌ی بازی و ۸۱ قطعه از لگو‌های مختلفه که به ۵ شکلِ اعداد، انگشت، تاس، چرتکه و چوب خط هستن. قطعات لگو  از پلاستیک با کیفیت و مواد غیرسمی ساخته شدن، پس از این بابت خیالتون راحت باشه.

شناسه محصول: 12117
موضوع

کمک آموزشی

رده سنی

6 تا 8 سال , 8 سال به بالا

تعداد بازیکن

1 , 2

آموزش اعداد ریاضی 81 قطعه دانی لند

آموزش ریاضی به کودکان همیشه واسه پدر و مادر ها چالش برانگیز بوده و هست.

طبق تحقیقات انجام شده بچه هایی که در سنین پایین تر روی مهارت ریاضیشون کار میشه و اموزش میبینن ،در سنین نوجوونی و جوونی هم در درس ریاضی هم در درس های دیگه موفق ترن.

به طور کلی فعالیت های ریاضی ،بخش ریاضی و منطق ذهن کودکتون رو فعال میکنه و بهش مهارت درک و تحلیل مسائل رو میده. هرچه کودک دلبند شما بتونه در سنین بین 3 تا 7 بیشتر درگیر فعالیت‌های ریاضی محور بشه —–> ریاضی رو در مدرسه بهتر درک میکنه ،استعدادش در مهارت هایی که نیاز به ریاضی داره بهتر بروز میکنه ،میتونه در آینده در موقعیت های شغلی مختلف و رهبری رو به عهده بگیره و خلاقیت بیشتری در محیط مدرسه از خودش نشون بده.

مقاله: چرا کودک باید قبل از شروع مدرسه با مفاهیم ریاضی آشنا شود؟

بازی آموزش ریاضی و اعداد دانی لند از مجموعه دانی نو ( DANI KNOW ) هست. دانی نو میگه هر چیزیو که میخوایم به کودک اموزش بدیم بهتره که از طریق بازی و سرگرمی باشه تا بچه ها هم لذت ببرن و سرگرم بشن، هم کلی مفاهیم مختلف یاد بگیرن. بازی فکری اموزش اعداد ریاضی دانی لند یک بازی بسیار سرگرم کننده با هدف آموزش مفهوم شمارش به کودکان بالای 4 سال هست.

این بازی کمک آموزشی مربوط به اموزش اعداد فارسی هست که شامل یک صفحه‌ی بازی و ۸۱ قطعه از لگو‌های مختلفه که به ۵ شکلِ اعداد، انگشت، تاس، چرتکه و چوب خط هستن. قطعات لگو ساخته شده از پلاستیک با کیفیت و مواد غیرسمی هستن پس از این بابت خیالتون راحت باشه.

در بازی فکری دانی لند اعداد ریاضی ،از هر شماره 1 تا 10 چهار لگو به صورت عدد و چهار لگو هم به صورت اشکال نمایشی هستن که کودکان می توانند حتی اعداد دو یا سه رقمی هم با اونا بسازن. تمام قطعات  به صورت لگوی چاپی طراحی شدن و روی یک صفحه که لگو روی اون چفت میشه جایگذاری می شن.

سطح اول بازی

اگه کودکتون هیچ آشنایی با اعداد نداره و به قول معروف تازه اول کاره ،به این ترتیبی که میگم عمل کنین:

تو این مرحله باید اعداد رو به کوچولوتون معرفی کنین. از عدد یک شروع کنین. لگو مربوط به هر عدد رو که برداشتین با صدای بلند بخونین و همزمان با انگشتای دستتون عدد رو به کودک نشون بدین. حالا لگو رو روی صفحه آبی بذارین و از فرزندتون بخواین لگوهایی که مطابق با عدد انگشت های دست هست رو در کنار لگوی مرتبط بگذاره.

واسه اموزش هر عدد زمان بذارین و تا وقتی که مطمئن نشدین کودکتون یک عدد رو کامل یاد گرفته ،به سراغ عدد بعدی نرین. راستی وقتی نوبت اموزش عدد بعدیه دیگه اعداد قبلی رو بذارین کنار و هربار تعداد محدودی عدد جدید آموزش بدین. بعدش اعداد قبلی رو مرور کنین.

سطح دوم بازی

این سطح واسه وقتیه که فرزندتون کاملا با اعداد آشنا شده و نیاز به امتحان و مرور داره. تو این مرحله میتونین چند تا لگو عدد انتخاب کنین و روی صفحه بذارین ،بعدش از کودک بخواین که لگوهای مرتبط با این اعداد(انگشت ،چرتکه ،چوب خط ،تاس) رو در کنار لگوی عدد خودش بذاره. حالا وقتی متوجه شدین که فرزندتون به این مرحله هم مسلط شده ،میتونین لگو های اعداد و اشکال رو به صورت ترکیبی ،همزمان روی صفحه بذارین تا کودک لوگوی متناسب با اونارو پیدا کنه.

روش های بازی

حالا این سطح اول و دومی که گفتیم خودش میتونه به سه روش بازی بشه:

  1. چندتا لگوی عدد روی صفحه بذارین تا فرزندتون اشکال متناسب با لوگوهارو روبروی اونا قرار بده.
  2. چندتا لگوی اشکال روی صفحه بذارین تا فرزندتون اعداد متناسب با لوگوهارو روبروی اونا قرار بده.
  3. ترکیبی از لگوهای اشکال و اعداد رو روی صفحه بذارین تا فرزندتون لگوی متناسب با اونارو روبروی اونا قرار بده.
  • توجه: اگه چندتا صفحه تهیه کنین میتونین این بازی رو به یه بازی گروهی تبدیل کنین تا کودکتون با همسن و سال هاش در قالب بازی و سرگرمی ،اعداد فارسی رو یاد بگیره.

این بازی واسه دانش آموزای پیش دبستانی و کلاس اول که تازه میخوان قدم در دنیای اعداد بذارن عالیه.