225,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

در بازی پادشاه جمجمه ( Skull King) شما در نقش یک دزد دریایی، باید با موشکافی و آنالیزِ رفتار حریفان، حرکاتشان را پیش‌بینی کنید و برنده بازی شوید.

شناسه محصول: 10685
موضوع

بازی کارتی , بازی رومیزی و BoardGame , دورهمی و خانوادگی

رده سنی

6 تا 8 سال , 8 سال به بالا

تعداد بازیکن

2 , 3 , 4 , 5 , 6

معرفی بازی فکری پادشاه جمجمه

بازی پادشاه جمجمه در 10 دست بازی می شود و روند بازی به این صورت است که در هر مرحله باید پیشبینی کنید که چند دست می برید و اگر بیشتر و یا کمتر از عددی که پیش بینی کرده اید دست ببرید به همان اندازه امتیاز منفی میگیرید. حتی اگر پیش بینی کنید که در آن مرحله صفر دست میگیرید باز هم ممکن است نتوانید در عمل آن را اجرا کنید و امتیاز منفی بگیرید.

در هر مرحله از بازی به اندازه شماره آن مرحله به هر بازیکن کارت داده می شود. به عنوان مثال در مرحله 1 به هر بازیکن 1 کارت و در مرحله 5 به هر بازیکن 5 کارت داده می شود.

جهت حرکت در بازی پادشاه جمجمه مطابق با عقربه‌های ساعت است و هر نفر یک کارت روی میز میگذارد. هر کارتی که بیشترین قدرت را دارار باشد برنده خواهد بود و صاحب آن همه ی کارت ها را از روی میز جمع کرده و بصورت برعکس جلوی خودش میگذارد و یک امتیاز برای او منظور میگردد. وقتی همه کارت‌های هر مرحله بازی شود، آن مرحله بازی به پایان رسیده و امتیازات محاسبه میگردد.

برنده بازی پادشاه جمجمه :

همانطور که قبلا گفتیم در بازی پادشاه جمجمه باید پیش بینی کنید که در هر مرحله چند دست میگیرید. و هرچه امتیاز کسب شده شما به حدستان نزدیکتر باشد امتیاز منفی کمتری خواهید گرفت. در پایان بازی هر بازیکنی که امتیاز منفی کمتری داشته باشد برنده خواهد بود.
امیدواریم که از این بازی در جمع خانواده و دوستان خود لذت ببرید.