33,000 تومان

موجود در انبار

مجموعه ی زنگ شادی با فراهم کردن تمرینات مختلف برای کودکان ذهن اونهارو برای یادگیری بسیاری از مفاهیم اساسی در سال های اولیه ی دبستان آماده می کنه.کتاب زنگ شادی 7 طوری طراحی شده که در یادگیری دروس مختلف به خصوص فارسی و ریاضی در مقطع ابتدایی نقش بسزایی داره. دانش آموزانی که این مفاهیم اساسی رو به خوبی یاد نگرفتن در یادگیری با مشکلات متعددی مواجه می شن.

شناسه محصول: 52716
رده سنی

3 تا 5 سال , 5 تا 7 سال

زنگ شادی 7 (درک ارتباط فضایی)

مجموعه ی زنگ شادی با فراهم کردن تمرینات مختلف برای کودکان ذهن اونهارو برای یادگیری بسیاری از مفاهیم اساسی در سال های اولیه ی دبستان آماده می کنه.
کتاب پیدا کردن تصاویر با کمک نقطه و اشکال جلد هفتم از مجموعه‌ی زنگ شادی به کوشش فهیمه سیدناصری توسط نشر ذکر به چاپ رسیده.

کتاب زنگ شادی 7 طوری طراحی شده که در یادگیری دروس مختلف به خصوص فارسی و ریاضی در مقطع ابتدایی نقش بسزایی داره. دانش آموزانی که این مفاهیم اساسی رو به خوبی یاد نگرفتن در یادگیری با مشکلات متعددی مواجه می شن. برخی از این مفاهیم عبارتند از: تقویت و رشد تمرکز و توجه، هماهنگی حرکتی و دیداری، تشخیص شکل از زمینه، درک فضایی، تقویت قدرت تجسم اشکال، شکل شناسی، توجه و دقت به جزئیات، ارتباط جزء به کل و رشد حافظه ی تصویری.

هر یک از جلدهای این مجموعه سعی داره تا با فراهم کردن تمرینات متعدد و جالب برای کودکان این نقایص رو به شکل مطلوبی برطرف کنه.
در این کتاب کودک در هر صفحه از اون با رنگ کردن قسمت هایی که شامل نقطه هستن، میتونن اشکال و تصاویر پنهان در بین خطوط و تصاویر به هم ریخته رو شناسایی کنن. در برخی دیگر از صفحات کتاب، کودک باید محل های مشخص شده رو با استفاده از جدول راهنمایی که در بالای صفحه موجود هست رنگ آمیزی کنه.