187,000 تومان

موجود در انبار

این بازی یک تیر هست با سه نشون، جور کردن قطعات پازل، آشنایی با حیوانات مختلف، یادگیری اسامی حیوانات به انگلیسی

شناسه محصول: 12250
موضوع

کمک آموزشی , لگو و ساختنی ها

رده سنی

3 تا 6 سال

تعداد بازیکن

1

پازل حیوانات N4 زرین

پازل‌ها مهارت‌های زیادی رو توسعه میدن و همین امر اونا رو به بهترین بازی آموزشی در سال‌های اولیه‌ی کودکی تبدیل کرده.

پازل‌ یک روش برای کمک به عملکرد صحیح مغز در مراحل بعدی زندگیه،اما غیر از این، پازل‌ چه فوایدی برای کودکان خردسال داره؟

پازل ها با وجود سادگی ظاهری ،ابزاری عالی برای یادگیری و توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف هستن. همانطور که کودکان قطعات کوچک پازل رو به هم متصل می‌کنن، ماهیچه‌های انگشتانشون هم تقویت میشه. کودکان باید اونارو بردارن، بچرخونن و با احتیاط نگه دارن تا این قطعات رو به هم پیوند بدن. همه این اعمال به کنترل و تمرکز بالایی نیاز داره. وقتی کودکان یک پازل رو تکمیل می‌کنن، چشماشون اشکال، تصاویر و فرم‌های روی قطعات رو می‌بینه و این اطلاعات برای تفسیر به مغز ارسال می‌شه. به این میگن قدرت ادراک بصری.

افزایش قدرت حل مسئله، تقویت حافظه، درک مفاهیم هندسی، افزایش تمرکز، افزایش مهارت‌های اجتماعی، افزایش عزت‌نفس، هماهنگی چشم و دست و آشنایی با موضوعات مختلف از جمله مهم‌ترین فواید پازل برای کودکان به شمار میرن.

معرفی پازل حیوانات N4 زرین

این بازی یک تیر هست با سه نشون:

  • جور کردن قطعات پازل
  • آشنایی با حیوانات مختلف
  • یادگیری اسامی حیوانات به انگلیسی

پازل حیوانات N4 زرین محصول تولیدی کارخانه اسباب بازی زرین تویز از مواد اولیه درجه یک به همراه رنگ های استاندارد( فود گرید) برای بازی کودکان تشکیل شده و برای کوچولوهای 3 سال به بالا مناسبه . بچه ها با استفاده ازاین پازل، چیدمان قطعات پازل رو یاد می گیرن و شکل و رنگ ها رو به رسمیت می شناسن و همین باعث بهبود عملکرد ذهن و تفکر اونا میشه.  این پازل حالت آموزشی داره و در این مدل که مدل حیوانات هست کودک میتونه حیوانات مختلف رو همراه با نام انگلیسیشون بشناسه.