80,000 تومان

موجود در انبار

با بسته‌ی عروسک انگشتی مدل حیوانات جنگل میتوان یک نمایش شاد و مفرح رو اجرا کرد و علاوه بر اون از اهداف درمانی و آموزشی این اسباب بازی بهره برد. کودکان با قدرت تخیل و خلاقیت خود قادرن با این عروسکهای انگشتی نمایشهای متنوع و گوناگونی رو بازی کنن و شما میتونین از این فرصت استفاده کرده و رنگها، شخصیت ها و نحوه زندگی هریک از شخصیت ها رو به کودکانتون آموزش بدین.

شناسه محصول: 12263
موضوع

سرگرمی

رده سنی

3 تا 6 سال

تعداد بازیکن

1 , 2

معرفی عروسک انگشتی حیوانات جنگل پرشین

با بسته‌ی عروسک انگشتی مدل حیوانات جنگل میتوان یک نمایش شاد و مفرح رو اجرا کرد و علاوه بر اون از اهداف درمانی و آموزشی این اسباب بازی بهره برد.

کودکان با قدرت تخیل و خلاقیت خود قادرن با این عروسکهای انگشتی نمایشهای متنوع و گوناگونی رو بازی کنن و شما میتونین از این فرصت استفاده کرده و رنگها، شخصیت ها و نحوه زندگی هریک از شخصیت ها رو به کودکانتون آموزش بدین.

همچنین به جهت قرار گرفتن عروسکهای پولیشی در سر انگشتان کودک از اهداف درمانی مثل ترک مکیدن انگشت و ناخن جویدن استفاده کرده و این عادات را به مرور زمان از خاطره کودک محو کنید. چون در این بازی سرانگشتان کودک، با این عروسک‌ها پوشیده شده ، درنتیجه امکان دسترسی کودک به انگشتانش نیست و سرگرم بازی و ایفای نقش‌های متفاوت با اونهاست، به تدریج میتونین زمان سرگرم بودن کودک رو افزایش داده و اون رو از این عادات دور کنید.

والدین در حین بازی کودک، می‌توانند متوجه ترس‌ها و نگرانی‌ها و یا اضطراب‌های درونی کودکشون بشن.

امروزه تمامی روانشناسان بر این امر تأکید دارن که آموزش در قالب بازی برای تربیت کودک بسیار مؤثرتر هست.