90,000 تومان

موجود در انبار

داستان بازی پرونده راز چشم ها بدین ترتیبه که بسته ای  مهر و موم مشکوک به دستتون رسیده. شما که پلیس هستید یه سری تحقیقات انجام میدین  و تحقیقاتتون رو همراه با بسته مشکوک به دایره جنایی میفرستین. دایره جنایی خیلی زود میفهمه که یه گروگانگیری بزرگ و خطرناک اتفاق افتاده.

شناسه محصول: 12068
موضوع

استراتژیک , دورهمی و خانوادگی

رده سنی

نوجوان و بزرگسال

تعداد بازیکن

1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 نفر به بالا

معرفی بازی پرونده گروگان گیری راز چشم ها

راز چشم ها اولین سناریو از سری بازی های  SECRET GAME هست. مجموعه بازی های SECRET GAME برای کسایی مناسبه که عاشق فکر کردن، پیدا کردن سرنخ و چالش های ذهنی هستن. این بازی اولین پرونده ایه که گروه پازل روم طراحیش کرده و گروه دهکده بردگیم اونو تولید کرده.

تعداد نفراتی که میتونن این بازیو انجام بدن 1 تا 8 نفره و درجه سختیش 85 از 100 هست. پس باید دقتتون رو تو این بازی بالا ببرید . افرادی که میتونن این بازیو انجام بدن گروه سنی 16 سال به بالا هستن. حسنی که این بازی داره اینه که گروهیه و همین موضوع میتونه به تقویت مهارت های اجتماعیتون کمک زیادی بکنه. همچنین شما با تعامل با همگروهیاتون سازگاری با جمع رو هم به خوبی یاد میگیرین. تقویت تفکر انتقادی هم از مزیت‌های  درخشان بازی‌های معماییه. از این نترسین که شاید از عهده این بازی‌ها برنیاید. خجالت رو کنار بگذارین و روی توانایی‌های سلول‌های خاکستری‌تون بیشتر حساب کنید.

داستان بازی پرونده گروگان گیری راز چشم ها

داستان بازی پرونده راز چشم ها بدین ترتیبه که بسته ای  مهر و موم مشکوک به دستتون رسیده. شما که پلیس هستید یه سری تحقیقات انجام میدین  و تحقیقاتتون رو همراه با بسته مشکوک به دایره جنایی میفرستین. دایره جنایی خیلی زود میفهمه که یه گروگانگیری بزرگ و خطرناک اتفاق افتاده. پرونده های جنایی سال هاست در صفحات روزنامه ها جا خوش کرده. حوادثی تکان دهنده که بازگویی جزئیات هر کدام از آنها موجب حیرت و شگفتی افراد می شه. حالا باید چه کرد؟ فرصت ها در حال از دست رفتن هستن و جون گروگان ها در خطره. باید زودتر یه کاری بکنیم. شما با این بازی جذاب هم با دوستاتون سرگرم میشید هم از مغز و ذهنتون بیشتر استفاده میکنید و همین باعث میشه بتونین به خوبی تمرکز کنین. به طور کلی در بازی های معمایی تفکر خیلی مهمه و دیگه خبری از شانس و اقبال نیست. شما با فکر کردن باید تمام تلاشتونو بکنید تا معمای بازی حل بشه.

محتویات بازی پرونده گروگان گیری راز چشم ها

  1. پاکت ارسالی توسط گروگانگیر
  2. محرمانه (چیزی نگیم بهتره – خودت برو ببین)

روش بازی پرونده گروگان گیری راز چشم ها

شما تو این مرحله باید سریعا تیم خودتونو تشکیل بدین و در نقش کاراگاهای خبره بخش جنایی فرو برین و مسئول حل پرونده گروگان گیری پیش اومده بشین.