95,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

اگه عاشق حل معمای پرونده قتل هستین بیاین که قراره یه بازی جذاب بهتون معرفی کنیم. در بازی پرونده قتل در عمارت میخوایم به صفحات تاریخ سری بزنیم و ببینیم آیا میتونیم پرده از راز جنایتی هولناک برداریم یا نه.

شناسه محصول: 12194
موضوع

استراتژیک , دورهمی و خانوادگی

رده سنی

نوجوان و بزرگسال

تعداد بازیکن

1 , 2

معرفی بازی پرونده قتل در عمارت

آهای کسایی که عاشق حل معمای پرونده قتل هستین بیاین که قراره یه بازی جذاب بهتون معرفی کنم.

در بازی پرونده قتل در عمارت میخوایم به صفحات تاریخ سری بزنیم و ببینیم آیا میتونیم پرده از رازجنایتی هولناک برداریم یا نه. حتما میتونیم. پس در ادامه خوب به حرفای من گوش کنین. این بازی برگردانی از پرونده خارجی Murder at the Mansion هست و یک پرونده جنایی کلاسیک محسوب میشه.

این بازی توسط گروه گنجفه گیمز برای 2 تا 6 نفر نوجوون 14 ساله و بزرگتر طراحی شده و 60 الی 120 دقیقه هم زمان میبره.

داستان بازی پرونده قتل در عمارت

در ابتدای سال 1914، جنازه‌ی “سِر چارلز بلَک‌وود”، ثروتمندِ مشهور، در وضعیتی غیرعادی کشف می‌شه. آغازِ جنگ جهانی اوّل باعث می‌شه پرونده، تا به امروز، حل نشده باقی بمونه. وصیت نامه ای مرموز از این مرحوم پیدا میشه که در اون فقط اسم شمارو آورده. حالا به چه عنوان؟ به عنوان تنها وارث املاک و دارایی های اون مرحوم. از اینجاست که کار و تکاپوی شما برای حل این پرونده راکد و پایان نیافته آغاز میشه.

حالا وظیفه شما چیه؟ اینه که میراثی که بر اتون به جا مونده رو تصاحب کنین و نذارین کسی اونو ازتون بگیره.

فواید بازی پرونده قتل در عمارت

شما با این بازی جذاب هم با دوستاتون سرگرم میشید هم از ذهنتون بیشتر استفاده میکنید و همین باعث میشه بتونین به خوبی تمرکز کنین. چون به طور کلی در بازی های معمایی تفکر خیلی مهمه و دیگه خبری از شانس و اقبال نیست.شما با فکر کردن باید تمام تلاشتونو بکنید تا معمای بازی حل بشه.

حسنی که این بازی داره اینه که گروهیه و همین موضوع میتونه به تقویت مهارت های اجتماعیتون کمک زیادی بکنه. همچنین شما با تعامل با همگروهیاتون سازگاری با جمع رو هم به خوبی یاد میگیرین.

تقویت تفکر انتقادی هم از مزیت‌های درخشان بازی‌های معماییه .از این نترسین که شاید از عهده این بازی‌ها برنیاید. خجالت روکنار بگذارین و روی توانایی‌های سلول‌های خاکستری‌ مغزتون بیشتر حساب کنید.

محتویات بازی پرونده قتل در عمارت

  1. جدول استدلال
  2. کارت های محرمانه

مراحل بازی پرونده قتل در عمارت

خب حالا واسه اینکه هر چه سریعتر عدالت رو به عمارت بلک وود برگردونین باید کارای زیر رو انجام بدید.

  1. مظنونین رو شناسایی کنین.
  2. بفهمید که کجا بودن،انگیزشون از قتل چی بوده و چه سلاح هایی در اختیارشون بوده.
  3. حالا نوبت پرکردن جدوله. جدول که پر شد با استفاده از سرنخ هایی که دارین به سرنخ نهایی دست پیدا کنین و اموالتون رو بگیرید تا روح اون مرحوم هم به آرامش برسه.

برید ببینم چه میکنید.