95,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

پرونده قتل در شب کریسمس یه بازی ایرانی جذاب و هیجان انگیز به سبک معمایی، جنایی هست که شما با یه پرونده معمایی جنایی طرف هستین و باید نهایت سعیتونو به کار بگیرین که معمای قتل حل بشه.

شناسه محصول: 12195
موضوع

استراتژیک , بازی کارتی , هیجانی

رده سنی

8 سال به بالا , نوجوان و بزرگسال

تعداد بازیکن

1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6

معرفی بازی پرونده ی قتل در شب کریسمس

اومدیم سراغ یه بازی ایرانی جذاب و هیجان انگیز به سبک معمایی، جنایی که حتی اسمشم میتونه شمارو به هیجان بیاره. قتل در شب کریسمس.

تو این بازی شما با یه پرونده معمایی جنایی طرف هستین و باید نهایت سعیتونو به کار بگیرین که معمای قتل حل بشه. این بازی برگردانی از پرونده خارجی The Murder on Christmas Eve هست و یک پرونده جنایی کلاسیک محسوب میشه.

تعداد نفراتی که میتونن در این تحقیقات نقش مفید و کارآمد داشته باشن  یک الی 6 نفر هستن و مدت زمان بازی و حل پرونده 90 تا 120 دقیقه طول میکشه و برای افراد بالای 14 سال مناسب هست.

این بازی جزو دسته بازی های کارتی هست و یه بازی خانوادگی – دورهمی به حساب میاد. پس باید نهایت همکاری رو با هم داشته باشین تا دقیقا مثل یک کارآگاه، معمای این بازی رو حل کنین.

درجه پیچیدگی و سختی این بازی متوسطه (80 از 100). پس بیخودی ترس به دلتون راه ندین و با اعتماد به نفس بزنین تو دل خطر.

راستی تا یادم نرفته بگم که این بازی ساخت گروه گنجفه گیمز هست.

داستان بازی پرونده ی قتل در شب کریسمس

سال 1882 هست و خیابونای لندن عصر ویکتوریایی به لطف “سر رابرت پیل” و نیروی پلیس جدیدش امن و امان هستن. اما یهو در شب کریسمس یه فریاد بلند در خیابون طنین انداز میشه. چیشده؟چه خبر شده؟ تو یکی از خونه های کلنگی و استیجاری متعلق به “آگوستوس استینچ” یه جنازه پیدا شده.جنازه کی؟ جنازه خود “آگوستوس استینچ”.

یعنی چه اتفاقی افتاده؟ سر رابرت فوری افرادشو(که به “بابی ها” معروفن) به اون خونه احضار میکنه و درها بلافاصله قفل میشن.نه کسی وارد شده و نه کسی خارج شده.یعنی چی؟ یعنی قاتل هنوز همین جاست!

شما و تیمتون در نقش بابی های جوان و کاربلد باید نهایت تلاشتونو بکنین که قاتل رو دستگیر کنین و تحویل سر رابرت پیل بدین تا به حسابش رسیدگی بشه.وگرنه از تعطیلات کریسمس خبری نیست!

شما با این بازی جذاب هم با دوستاتون سرگرم میشید هم از مغز و ذهنتون بیشتر استفاده میکنید و همین باعث میشه بتونین به خوبی تمرکز کنین.

به طور کلی در بازی های معمایی تفکر خیلی مهمه و دیگه خبری از شانس و اقبال نیست.شما با فکر کردن باید تمام تلاشتونو بکنید تا معمای بازی حل بشه.

حسنی که این بازی داره اینه که گروهیه و همین موضوع میتونه به تقویت مهارت های اجتماعیتون کمک زیادی بکنه.همچنین شما با تعامل با همگروهیاتون سازگاری با جمع رو هم به خوبی یاد میگیرین.

تقویت تفکر انتقادی هم از مزیت‌های  درخشان بازی‌های معماییه .از این نترسین که شاید از عهده این بازی‌ها برنیاید. خجالت روکنار بگذارین و روی توانایی‌های سلول‌های خاکستری‌تون بیشتر حساب کنید.

محتویات بازی پرونده ی قتل در شب کریسمس

تعدادی کارت یادداشت های کارآگاه، مقداری مدارک محرمانه

روش بازی پرونده ی قتل در شب کریسمس

اولین کارمون دسترسی پیدا کردن به بازیه. پس وارد سایت www.ganjifa.ir بشید و و با استفاده از کد دسترسیتون بازیتون رو شروع کنین.

وبسایت بازی روی تمام مرورگرهای موبایلی اجرا میشه ولی پیشنهاد ما استفاه از لپتاپ و کامپیوترهست با مرور گرهای Chrome و یا Edge .

خب حالا باید تیم خودتونو بسازید. اعضای تیمتون میتونن بین 1 تا 6 نفر متغیر باشن.

توجه کنین که اگه اعضای تیمتون کنارتون حضور ندارن باهشون تماس بگیرین و کد دسترسیو در اختیارشون بذارین تا اونا هم بتونن از طریق دستگاهای خودشون به بازی دسترسی داشته باشن.

مراحل بازی پرونده ی قتل در شب کریسمس

خب نوبتی هم که باشه نوبت حل پروندمونه. واسه حل پرونده وارد سایت www.ganjifa.ir بشین و تحقیقاتتون رو شروع کنین:

گام1: در درجه اول شما باید با همه مظنونین قتل صحبت کنین و عذرهای موجه اونارو با استفاده از جدول زمانی بررسی کنین و بفهمین که زمان مرگ چه موقع بوده.

گام2: بعد ازاینکه زمان مرگ تایید شد باید مدارک تکمیلی رو بررسی کنین.

گام3: دوباره باید سراغ مظنونین برید و با استفاده از کتابچه کمکی آنلاین ازشون درباره اطلاعاتی که بدست آوردین سوال بپرسین.

گام4: نوبت به ثبت گزارشتون میرسه.حالا گزارشتون شامل چیه؟ قاتل کیه،انگیزه قاتل از انجام قتل چی بوده و قاتل به چه شکل قتل رو انجام داده.

در زمان حل پروندتون ممکنه به کمک و راهنمایی نیاز داشته باشین.بازم برید سراغ حلال مشکلات یعنی سایت www.ganjifa.ir . حالا تلگرامی برای سر رابرت پیل بفرسین تا ایشون سرنخی برای شما بفرسته و کارتون رو راحتتر کنه.

تمام تلگرافهای راهنماتون رو میتونید در زیر دفترچه یادداشتتون به صورت ذخیره شده و حاضر و آماده پیدا کنین.