107,000 تومان

موجود در انبار

بازی بولینگ و حلقه از جمله فعالیت های فیزیکی مفید و جذاب برای تمام سنینه. در سنین پایین تر انداختن ، قل دادن و گرفتن توپ باعث میشه هماهنگی بین دست و چشم کودک افزایش پیدا کنه و سرعت ومهارت های حرکتی اش بهبود پیدا کنه.علاوه بر این، انجام این بازی در سنین کودکی باعث میشه کودکتون  شاداب تر و از لحاظ جسمی سالم تر باشه.

شناسه محصول: 111476
رده سنی

3 تا 6 سال

موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی , هیجانی

تعداد بازیکن

1 , 2

معرفی و حلقه پرتاب کوچک کیمیا

روز جمعه بود و مریم کوچولو همراه با پدر و مادرش به شربازی رفته بود تا حسابی بازی کنه و لذت ببره. ‌یهو چشمش افتاد به‌ یه بازی عجیب که تا حالا ندیده بود. از پدر پرسید که این چه بازی‌ای هست؟

پدر جواب داد: اسم این بازی بولینگ هست و به این شکله که‌ یه توپ رو باید از یک فاصله خاص به سمت چند تا هدف پرتاب کنی، طوری که تمام هدف‌ها به زمین بخورن.

مریم که خیلی از این بازی خوشش اومده بود به پدر گفت: منم می‌تونم این بازی رو انجام بدم؟

پدر گفت: نه عزیزم. بولینگ توپ خیلی سنگینی داره و برای تو که هنوز خیلی کوچولویی سخته که توپ رو حمل کنی و پرتابش کنی. مریم خیلی ناراحت شده بود و گفت: پس چیکار کنم؟ اخه دوست دارم این بازی رو انجام بدم.

پدر گفت: بیا بریم اسباب بازی فروشی ببینم چیکار می‌تونیم بکنیم. پدر و مریم کوچولو به فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و با مشورت خواستن از فروشنده،‌ یه بولینگ پارچه‌ای حیوانات خوشگل و سبک واسه مریم کوچولوی ما خریدن. فردای اون روز مریم با کلی ذوق بولینگ رو به دوستای مهدکودکش نشون داد و تونستن کلی باهم بازی کنن و لذت ببرن.

مشخصات اسباب بازی بولینگ و حلقه پرتاب کوچک کیمیا

بازی بولینگ و حلقه از جمله فعالیت های فیزیکی مفید و جذاب برای تمام سنینه.در سنین پایین تر انداختن ، قل دادن و گرفتن توپ باعث میشه هماهنگی بین دست و چشم کودک افزایش پیدا کنه و سرعت ومهارت های حرکتی اش بهبود پیدا کنه.علاوه بر این، انجام این بازی در سنین کودکی باعث میشه کودکتون  شاداب تر و از لحاظ جسمی سالم تر باشه. در ضمن اگه کودکتون هم بازی داشته باشه و با اون این بازی رو انجام بده ،از رقابت کردن و برنده شدن و بازنده شدن درس های اجتماعی و هیجانی زیادی میگیره.

اسباب بازی بولینگ و حلقه پرتاب کیمیای کوچیک با برند لبخند واسه کوچولوهای 5 سال به بالای شما مناسبه.

این بازی شامل 6 پین بولینگ، 2 تا توپ، 4 حلقه رنگی و سبد نگهداری هست و از پلاستیک بسیار مرغوبی تولید شده و هیچگونه مواد سمی و آسیب زایی نداره. همچنین به علت جنس پلاستیکی اش نشکن هست و قابلیت شست و شو هم داره. وزن اسباب بازی  271 گرم و ابعادش 25*16/5*20 سانتی متر هست. پس به خاطر سبک وزن بودنش جابجایی و حملش آسونه و کودک شما بیرون از خونه و حتی مهدکودک هم به راحتی میتونه بولینگ و حلقه رو بازی کنه.

شرح بازی

در این بازی شما باید پین های بولینگ رو با فاصله ی مناسب از کودکتون به صورت ردیفی یا هشتی بچینین. کوچولوتون هم باید در فاصله ی مناسب از پین های بولینگ بایسته و با توپ بهشون ضربه بزنه. با هر بار انداختن پین ها یک امتیاز به کوچولوتون بدین. سعی کنید قوانین تعادلی ، نحوه ی ایستادن ، رعایت فاصله ی مناسب و… رو که در بازی بولینگ رعایت می شه بهش اموزش بدین.

این اسباب بازی یک سری حلقه هم  داره که باعث میشه به یه روش دیگه هم بشه این بازی رو انجام داد. به این صورت که پین ها رو مثل قبل روی زمین بذارین و با فاصله ازشون بایستین و از کودکتون بخواین شروع به پرتاب کردن حلقه ها به سمت پین ها بکنه. هر کی بتونه تعداد حلقه بیشتری به دور پین ها بندازه برنده بازیه.

با این اسباب بازی که به دو شکل هم میشه باهاش بازی کرد میتونین ساعت ها کودکتون رو سرگرم کنین و در کنار هم اوقات خوشی رو سپری کنین.