283,000 تومان

موجود در انبار

این بازی مجموعه‌ای از فعالیت‌های جالب وسرگرم کنندست که تصویر‌ها رو به رشته‌ای از کد‌ها تقسیم می‌کنه و با ایجاد چالش‌های رمز‌گذاری شده در سنین ۵ سال به بالا، پایه و اساس یادگیری و توسعه رو برای کودکتون ایجاد می‌کنه. همچنین در کلینیک‌های کار درمانی و گفتار درمانی یک فعالیت بسیار هدفمند و هیجان انگیز هست.

شناسه محصول: 12362
رده سنی

6 تا 8 سال

موضوع

کمک آموزشی , آموزش ریاضی , آموزش علوم

تعداد بازیکن

1

معرفی بازی پاپ پین چیندر

تا حالا فکر کردین که تصاویر یارانه‌ای یا دیجیتالی رو چجوری می‌سازن؟ بازی فکری آموزشی پاپ پین چیندر، جواب این سؤال رو بهتون می‌ده.

این بازی مجموعه‌ای از فعالیت‌های جالب وسرگرم کنندست که تصویر‌ها رو به رشته‌ای از کد‌ها تقسیم می‌کنه و با ایجاد چالش‌های رمز‌گذاری شده در سنین ۵ سال به بالا، پایه و اساس یادگیری و توسعه رو برای کودکتون ایجاد می‌کنه.

این بازی در کلینیک‌های کاردرمانی و گفتاردرمانی برای کودکان با سطح بالا و همچنین کودکانی که اختلالات یادگیری دارن، ‌یه فعالیت بسیار هدفمند و هیجان انگیزه.

داستان بازی پاپ پین چیندر

داستان بازی به این صورته که پاپ پین چیندر به فرزندتون امکان ساخت تصویر‌های جالب و سرگرم‌کننده پیکسلی رو می‌ده و کودکتون از طریق کد خوانی و جایگذاری کاشی‌ها در صفحه اصلی، ساخت تصویر‌های دیجیتال یا رایانه‌ای رو درک می‌کنه.

حالا باهم در ادامه می‌بینیم که چجوری کودک دلبندتون می‌تونه تصاویر پیکسلی جذاب بسازه.

اهداف بازی پاپ پین چیندر

  • با بازی پاپ پین، کودکتون می‌تونه تصاویر پیکسلی زیبا بسازه و به خلاقیتش اجازه بده تا جاری بشه.
  • پاپ پین با اموزش مهارت‌های اولیه کد‌نویسی تفکر منطقی، توالی، حل مسأله و تفکر سیستماتیک رو در کودک تقویت می‌کنه و باعث یادگیری STEM هم میشه. STEM مخفف عبارت Science, Technology, Engineering and Mathematics هست (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) و به هر موضوعی که زیرمجموعه این چهار رشته باشه، اشاره می‌کنه.
  • ساختن تصاویر پیکسلی نیاز به توانایی‌های دستی دقیق داره که باعث میشه عضلات کوچک و هماهنگی بین چشم و دست تقویت بشه.
    همچنین این بازی می‌تونه مهارت جهت‌یابی کودکتون رو هم تقویت کنه.
  • به طور کلی پاپ پین چیندر‌یه ترکیب معتبر از آموزش و سرگرمیه و همزمان تفکر و خلاقیت کوچولوتون رو بالا می‌بره.

محتویات بازی پاپ پین چیندر

  • صفحه اصلی بازی به شکل ربات
  • ۲۴۵ تا کاشی پلاستیکی در ۷ رنگ
  • ۲۴ تا کارت چالش

روش بازی پاپ پین چیندر

تو این بازی تصاویر به رشته‌ای از کد‌ها تقسیم شده. فرزندتون باید رشته هارو در هر کارت دنبال کنه و مطابق با کارتی که پیش روشه، کاشی هارو در صفحه اصلی بازی که به شکل رباته قرار بده و به این ترتیب موفق میشه تصویر پشت کارت کد رو بسازه و متوجه میشه چجوری تصاویر رایانه‌ای رو می‌سازن.

این بازی به شدت جذابه و می‌تونه ساعت‌ها کودکتون رو سرگرم کنه و اوقات خوشی رو براش فراهم کنه.