90,000 تومان

موجود در انبار

این بازی یک صفحه  چوبی با جای خالی 6 تا شکل شامل مثلث، مستطیل، دایره، مربع، بیضی و ذوزنقه هست که کودک (1 تا 4 سال) باید تشخیص بده کدوم شکل هندسی متعلق به کدوم تصویره.

شناسه محصول: 12411
رده سنی

1 تا 3 سال

موضوع

پازل و معما , مهارتی حرکتی

تعداد بازیکن

1

معرفی پازل چوبی – چی مثل چی

آموزش اشکال هندسی به کودکتون تاثیرات مثبتی از جمله بهبود مهارت های ریاضی و حل مسئله رو با خودش به همراه داره. بچه‌ها همیشه در حال یادگیری هستنن و زمانی که کودک شما حدودا دو ساله هست، زمان اون رسیده که آموزش اشکال هندسی رو به کوچولوتون شروع کنین.

اگر با دقت به اطرافتون نگاه کنین،  متوجه می‌شین که اشکال یکی از قابل توجه ترین ویژگی های دنیای اطراف ما هستن. آموزش اشکال هندسی به کودکان نوپا یک فرصت مناسب برای شناخت و درک جهان اطراف بهشون میده. در ادامه میخوایم به چند مورد از مزایای آموزش اشکال به کودکان اشاره کنیم.

  • تقویت مهارت حل مسئله
  • مقایسه و بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
  • تقویت مهارت های ریاضی اولیه
  • یادگیری دسته بندی کردن
  • استفاده از از واژگان توصیفی

انجام انواع بازی های فکری، تمرین و تکرار نام شکل ها، رنگ آمیزی اونها، پیدا کردن اشکال مختلف در محیط اطراف و … همه و همه می‌تونه به فرزندتون در یادگیری اشکال هندسی کمک کنه.

مشخصات پازل چوبی – چی مثل چی

این بازی یک صفحه  چوبی با جای خالی 6 تا شکل شامل مثلث، مستطیل، دایره، مربع، بیضی و ذوزنقه هست که کودک (1 تا 4 سال) باید تشخیص بده کدوم شکل هندسی متعلق به کدوم تصویره.

به طور کلی پازل های چوبی به دلیل استحکامی که دارن ازنظر دوام و حفظ سلامت کودک حائز اهمیت هستن. چون این نوع پازل ها بر اثر دستمالی و استفاده زیاد به هیچ وجه خراب نمیشن.

پازل چوبی اشکال هندسی برای آشنایی کودک با مجموعه شکل هایی که به صورت روزمره، اونارو در اطراف محل زندگیش مشاهده می کنه، مناسبه.

این نوع پازل ها به کوچولوها کمک میکنن تا ذهن فعال تری داشته باشن و برای دوران مدرسه آماده تر باشن.