212,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

ماشین اسباب بازی پژو 206 پلیس از بهترین مواد اولیه خود رنگ، غیر سمی و کاملا نو ساخته شده که در معرض آفتاب تغییر رنگ نمیده و بدون بو هست. بدنه ی اون بسیار مقاومه، انعطاف پذیریش زیاده و از مواد ABS درجه یک ساخته شده. این ماشین جذاب یک گیربکس قدرتی هم داره که باعث میشه کودک از بازی با این ماشین بیشتر لذت ببره.

شناسه محصول: 12444
رده سنی

1 تا 3 سال , 3 تا 6 سال

موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی

تعداد بازیکن

1

داستان ماشین اسباب بازی پژو 206 پلیس

کسری کوچولو و مادرش در حال برگشت از مهدکودک بودن که یه صدایی توجه کسری رو به خودش جلب کرد و دید که این صدا مربوطه  به یک ماشین که در خیابون در حال حرکت هست.

از مادرش پرسید: مامان این چه ماشینیه و چرا این صدارو داره؟

مادر جواب داد: عزیزم این ماشین پلیسه و کارش برقرار کردن نظم و امنیت در شهرمون  هست. این صدا هم صدای آژیر ماشین پلیسه تا بقیه متوجه بشن که پلیس در حال گشت زدنه.

کسری کوچولو که خیلی از این ماشین پلیس و کار اونها خوشش اومده بود به مادر گفت: من دلم میخواد در آینده پلیس بشم تا مثل اونها نظم و امنیت رو در شهرم برقرار کنم.

مادر که از حرفای کسری کوچولو خوشش اومده بود دست کسری رو گرفت و باهم به فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و یک ماشین پژو پلیس که دقیقا مثل نمونه واقعیش بود رو برای این پسر گل خریداری کردن. کسری که عاشق ماشینش شده بود ،به محض رسیدن به خونه بازی رو شروع کرد و کلی از این بازی جدیدش لذت برد.

معرفی ماشین اسباب بازی پژو 206 پلیس

این ماشین جذاب از بهترین مواد اولیه خود رنگ، غیر سمی و کاملا نو ساخته شده که به هیچ عنوان در معرض آفتاب تغییر رنگ نمیدن و بدون بو هستن. بدنه ی اون بسیار مقاومه، انعطاف پذیریش زیاده و از مواد ABS درجه یک ساخته شده. این ماشین جذاب یک گیربکس قدرتی هم داره که باعث میشه کودک از بازی با این ماشین بیشتر لذت ببره.

 این ماشین اسباب بازی 4 تا گواهینامه ی بین المللی گرفته و میتونه یه وسیله تفریحی خیلی خوب برای هدیه دادن باشه.

  • نشانه استاندارد ایران
  • گواهینامه استاندارد اروپا CE 
  • گواهینامه ISO 9001
  • گواهینامه Nobel Certification