125,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

یکی از اسباب بازی هایی که همیشه مورد توجه کودکان خصوصا آقا پسرهای گل هست ماشین های اسباب بازی هستن. چون این ماشین ها به واقعیت شبیهند و همین مورد در دنیای کودکانه خودشون براشون دوست داشتنی و هیجان انگیزه.

شناسه محصول: 12451

معرفی اسباب بازی آتش نشانی وکیومی

یه عصر سرد پاییزی بود و آریا کوچولو با مامانش از مهد کودک برگشته بودن خونه.آریا که خیلی خسته بود به خواب عمیقی فرو رفت که یهو صدای عجیبی اونو از خواب پروند.

آریا دویید به سمت مامانش و پرسید: این چه صداییه؟

مامانش گفت: نترس عزیزم. این صدای آژیر ماشین آتش نشانیه که میشنوی.

آریا پرسید: ماشین آتش نشانی چه کاری انجام میده؟

مامان گفت:پاشو بریم فروشگاه فاز تا بهت توضیح بدم. مامان و آریا به فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و مامان یه ماشین آتش نشانی اسباب بازی خوشگل برای آریا کوچولو خرید و گفت: این همون ماشینیه که صداشو شنیدی. این ماشین کارش خاموش کردن آتیشه. آتیش خیلی خطرناکه و اگه به موقع خاموش نشه هر چی دوروبرش باشه رو میسوزونه. پس مواقعی که جایی آتیش گرفته باشه ما باید با شماره تلفن 125 تماس بگیریم تا آتش نشان ها با ماشین آتش نشانی سریع خودشو به ما برسونن و آتیش رو با کمک شلنگ های آب بزرگی که دارن خاموش کنن.

آریا که محو توضیحات مامان و اسباب بازی جدیدش شده بود گفت: من دوست دارم در آینده آتش نشان بشم و به مردم کمک کنم. مامان هم تشویقش کرد و باهم به خونه رفتن تا آریا با ماشینش که کلی ذوقش رو داشت بازی کنه و با شکل این ماشین بیشتر آشنا بشه.

مقاله: خطرات بیشمار عدم آشنایی کودکان با مفهوم آتش و آتش نشانی

یکی از اسباب بازی هایی که همیشه مورد توجه کودکان خصوصا آقا پسرهای گل هست همین ماشین های اسباب بازی هستن. چرا؟ چون این ماشین ها به واقعیت شبیهن و همین مورد در دنیای کودکانه خودشون براشون دوست داشتنی و هیجان انگیزه.

این ماشین آتش نشانی زیبا و جذابمون میتونه یه هدیه عالی واسه فرزند دلبندتون از چند جهت باشه.اول اینکه بازی کردن با این ماشین  میتونه باعث ایجاد شادی و نشاط در فرزندتون بشه و جنب و جوش و تحرک برای کوچولوتون به وجود بیاره.دوم اینکه این اسباب بازی میتونه اسباب خوبی برای آموزش مفهوم آتش و آتش نشانی برای کودکتون باشه.چی از این بهتر که با یه تیر دو نشون بزنین.هم بازی و سرگرمی هم آموزش و یادگیری. همچنین این بازی علاوه بر تقویت هماهنگی چشم و دست،  اعتماد به نفس رو در کودک بالا میبره و باعث رشد تخیل در کودکان میشه.

این ماشین دارای طرحی زیبا و شبیه به نمونه اصلیه که از جنس پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده و فاقد مواد مضر شیمیاییه که برای سلامتی کودکتون مشکلی ایجاد نمیکنه.

بسته بندی این ماشین وکیومی و دارای ابعاد 14×10×35 هست.

بازی با این ماشین جذاب خیلی ساده هست و برای استفاده نیاز به باتری نداره و ضمنا برای کودکان بالای 3 سال مناسب تره.