110,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

ماشین‌های اسباب بازی کلاسیک به خاطر ظاهر خاص و جذابشون خیلی موردتوجه مردم هستن. خیلی از کوچولوها مخصوصاً پسر بچه‌ها علاقه دارن که این ماشین‌های کلکسیونی رو مثل بزرگترهاشون جمع‌آوری کنن.

شناسه محصول: 12456
موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی , نوستالژی و خاطره انگیز

رده سنی

3 تا 6 سال

تعداد بازیکن

1

ماشین اسباب بازی کلاسیک اولدزمبیل قدرتی

قصه ی ما درباره ی یه پسر بچه ی شیطون و خوشگل به اسم سپهره. این سپهر کوچولوی ما عاشق ماشین و جمع کردن کلکسیونی از اوناست. اما نه هر ماشینی؛ علاقه سپهر ماشینای کلاسیک و قدیمیه.

یه روز مادر سپهر کوچولو مشغول تماشای‌یه سریال قدیمی از تلویزیون بود که‌یه ماشین کلاسیک و قدیمی رو دید و سریع پسرکوچولوش رو صدا کرد تا ماشین رو ببینه.

سپهر تا ماشین رو دید‌یه دل نه صددل عاشقش شد و از مادرش پرسید: مامان جان این ماشینی که توی تلویزیونه، اسباب بازیشم هست؟ مادر هم جواب داد: نمی‌دونم اما به بابا می‌گم‌یه سر به فروشگاه بازی و کتاب فاز بزنه تا ببینیم چطور میشه. عصر شد و بابا از سرکار به فروشگاه رفت و با‌یه ماشین جذاب به خونه برگشت. همون ماشینی که سپهر کوچولوی ما عاشقش شده بود یعنی اولدزموبیل. سپهر که خیلی خوشحال بود و ذوق کرده بود سریع ماشینشو برداشت تا به کلکسیون ماشین‌های کلاسیکش ببره و با همشون‌ یه نماشگاه ماشین کلاسیک واسه مامان و بابا راه بندازه.

مشخصات ماشین اسباب بازی کلاسیک اولدزمبیل قدرتی

به طور کلی ماشین‌های اسباب بازی کلاسیک به خاطر ظاهر خاص و جذابشون خیلی موردتوجه مردم هستن. خیلی از کوچولوها خصوصاً پسر بچه‌ها علاقه دارن که این ماشین‌های کلکسیونی رو مثل بزرگترهاشون جمع‌آوری کنن.

ظاهر شیک و قشنگ این اولدزموبیل باعث میشه که بتونین هم به عنوان اسباب بازی و هم به عنوان دکور ازش استفاده کنین.

این ماشین جذاب از دسته ماشین‌های قدرتیه. ماشین‌هاییکه دارای مکانیزم قدرتی هستن می‌تونن با چند بار کشیدن به سمت جلو و برداشتن اون از روی زمین قدرت رو درون چرخ‌های ماشین جمع کنن تا وقتی که ماشین روی زمین گذاشته میشه بتونه به سمت جلو حرکت کنه.

این اسباب بازی برای گروه سنی ۳ تا ۱۰ سال مناسبه و ابعادش به این صورته:

طول —> ۲۵ سانتیمتر، ارتفاع —> ۱۴ سانتیمتر، عرض —> ۸ سانتیمتر و جنسش از پلاستیک فشرده و مقاومه که کیفیت بسیار بالایی داره.

درضمن کیفیت خوب و قابل قبول بدنه ماشین باعث میشه که کودکتون بتونه خیلی راحت باهاش بازی کنه بدون این که بدنه آسیبی ببینه و خراب بشه. این ماشین خیلی شبیه به نمونه واقعیشه و بچه‌ها به همین خاطر خیلی سریع جذب این اسباب بازی جذاب و قشنگ میشن.

کوچولوی شما با بازی کردن با این ماشین زیبا قوه تخیل و خلاقیتش زیاد میشه. حالا می‌پرسین چجوری؟ وقتی کودکتون ماشینی رو دست می‌گیره و مشغول حرکت دادن و بازی باهاش میشه، توذهنش‌ یه سناریوی خیالی می‌سازه تا بازی به دلخواهش پیش بره. همین فرایند هم باعث تقویت مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت و هماهنگی بین چشم و دست کودک شما میشه و هم عملکرد مغزیش بهبود پیدا می‌کنه تا بتونه در آینده تصمیم‌های مناسبی بگیره.

توجه کنین که این ماشین ریموت کنترل، قابلیت پخش صدا و استفاده از شارژ یا باتری رو نداره.