103,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توجه : مشتری گرامی لطفا در زمان ثبت نهایی سفارش در فرم توضیحات مشخص نمایید که ماشین بوگاتی سواری برای شما ارسال شود و یا پلیس.

شناسه محصول: 12458
رده سنی

1 تا 3 سال , 3 تا 6 سال

موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی

تعداد بازیکن

1 , 2

توجه : مشتری گرامی لطفا در زمان ثبت نهایی سفارش در فرم توضیحات مشخص نمایید که ماشین بوگاتی سواری برای شما ارسال شود و یا پلیس.

معرفی ماشین اسباب بازی بوگاتی ( اسپرت و پلیس )

یه روز مهرداد کوچولو و دوستاش همراه با مامان هاشون در حال برگشت از پارک بودن که‌ یهو یکی از دوستای مهرداد بچه هارو صدا زد تا چیزی رو بهشون نشون بده.

مهرداد و دوستاش سریع به سمت دوستشون دوییدن و با یک نمایشگاه ماشین‌های خارجی مواجه شدن. مهرداد کوچولوی قصه‌ی ما عاشق ماشین بوگاتی هست. پس سریع به سمت ماشین بوگاتی رفت و مشغول وارسی اون شد. مامان مهرداد کوچولو اومد به سمتش و گفت: دلت می‌خواد‌یه بوگاتی دقیقاً مثل همین بوگاتی واقعی اما مدل اسباب بازیش رو داشته باشی؟ مهرداد هم که خیلی خوشحال شده بود گفت آره خیلی دوست دارم با بوگاتیم با دوستام بازی کنم. پس اینطوری شد که همگی به سمت فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و چند نفرشون‌ یه بوگاتی خوشگل اسپرت و مهرداد و دوستش‌ یه بوگاتی پلیس خریدن تا با هم‌یه بازی دزد و پلیس جذاب راه بندازن و اوقات خوبی رو در کنار هم سپری کنن.

مشخصات ماشین اسباب بازی بوگاتی ( اسپرت و پلیس )

این ماشین اسباب بازی بوگاتی با رنگ‌های جذاب و درخشان خیلی سریع توجه کودکتون رو به خودش جلب می‌کنه. در این اسباب بازی هیچ مواد و رنگدانه سمی بکار نرفته و از بهترین مواد اولیه خود رنگ کاملاً نو استفاده شده که به هیچ عنوان در معرض آفتاب تغییر رنگ نمی‌دن و بدون بو هستن. جنس بدنه ماشین از مواد نشکن هست و بسیار انعطاف پذیره و از مواد ABS درجه یک ساخته شده. این بوگاتی جذاب دارای گیربکس قدرتی هم هست.

این بوگاتی ما خیلی کارش درسته. میدونین چرا؟ ببینین چه چیزایی داره !

  • نشانه استاندارد ایران
  • گواهینامه استاندارد اروپا CE
  • گواهینامه ISO ۹۰۰۱
  • گواهینامه Nobel Certification