89,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

این ماشین سرعتی و پلیسی جذاب دارای 4 عدد چرخ پلاستیکی فشرده و مقاومه. موتور محرکه ماشین اسباب بازی پورشه پلیسی دُرج توی به صورت قدرتیه که برای تقویت عضلات انگشتان دست کودک بسیار مناسبه.

شناسه محصول: 12460
رده سنی

1 تا 3 سال , 3 تا 6 سال

موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی

تعداد بازیکن

1

داستان اسباب بازی پورشه میکس

یه روز نیما کوچولو و دوستش مشغول تماشای تلویزیون بودن که برنامه ای با مضمون نمایش ماشین های خارجی شروع شد. نیما و دوستش که حسابی هیجان زده شده بودن مدل های مختلف ماشین پورشه رو به هم نشون میدادن و بررسی میکردن.

مامان نیما کوچولو که دید پسرش و دوستش انقدر ماشین پورشه رو دوست دارن ،بعد از تموم شدن برنامه ،هردوشون رو به فروشگاه بازی و کتاب فاز برد و دوتا پورشه خوشگل از دو نوع پلیس و اسپرت براشون خریداری کرد. نیما و دوستش به محض رسیدن به خونه کلی با دوتا ماشین جدیدشون بازی کردن و اوقات خوبی رو در کنار هم سپری کردن.

 معرفی اسباب بازی پورشه میکس

کودکان علاقه زیادی به ماشین بازی و ماشین سواری دارن و بازی کردن با ماشین های سرعتی و پلیسی ازهیجان بالایی برای کودکان برخورداره . به همین خاطر شرکت درج توی برای کوچولوهایی که علاقه زیادی به ماشین پورشه دارن یک محصول با کیفیت به نام پورشه میکس تولید کرده. جنس بدنه ماشین پورشه درج ازپلاستیک با کیفیت ومقاومه که به هیچ عنوان لبه‌های بُرنده و نوک‌ تیز نداره .

این ماشین سرعتی و پلیسی جذاب دارای 4 عدد چرخ پلاستیکی فشرده و مقاومه و موتور محرکه اون به صورت قدرتیه که برای تقویت عضلات انگشتان دست کودک بسیار مناسبه.

ماشین پورشه میکس دُرج با کیفیت ساخت بالا، تمام جزئیاتش مثل نمونه واقعی محصوله و طرحی شیک هم داره که داخل بسته بندی وکیومی به وزن 205 گرم به ابعاد 24*11*7 سانتی متر هست و برای هدیه دادن خیلی مناسبه.