62,000 تومان

موجود در انبار

با پازل ام دی اف دکمه دار اعداد، کودک شما می‌تونه هر قطعه رو با نگاه کردن و لمس کردن در جای خودش قرار بده همچنین با اعداد مختلف آشنا بشه. این پازل که از جنس ام دی اف و نمد هست، میتونه یک هدیه خوب برای بچه ها باشه.

شناسه محصول: 12475
رده سنی

3 تا 6 سال

موضوع

پازل و معما , آموزش ریاضی

تعداد بازیکن

1

پازل ام دی اف دکمه دار اعداد – نمدون

اعداد از مفاهیم اولیه ای هستن که افراد باید در سنین پایین با اونا آشنا بشن. آموزش اعداد به کودکان کمک می کنه تا در زمینه های مختلف زندگی، از جمله ریاضی، علوم و حل مسئله، موفق تر باشن.

بهترین سن برای آموزش اعداد به فرزندتون، سنین پیش دبستانی هست. چون تو این سن بچه ها از نظر ذهنی آماده یادگیری مفاهیم اولیه ریاضی هستن.

این سبک از آموزش می تواند به روش های مختلفی انجام بشه. یکی از روش های موثر، استفاده از اسباب بازیه .  اسباب بازی ها می توانند به کودکان کمک کنن تا مفاهیم انتزاعی رو به شکلی ملموس و قابل درک یاد بگیرن.

بازی پازل اعداد یک بازی آموزشی سرگرم کننده برای کودکان هست که میتونه بهشون در یادگیری اعداد کمک کنه.  این بازی به اونا کمک میکنه تا مفاهیم اولیه اعداد مثل شمارش، ترتیب و مقایسه رو یاد بگیرن.

اگر کودک شما این نشانه ها رو داره، میتونین بهش اعداد رو آموزش بدید.

  • کودک شما می تونه تعداد اشیا رو تشخیص بده.
  • کودک شما می تونه اعداد رو به زبون خودش بگه.
  • کودک شما به بازی با اسباب بازی های آموزشی علاقه داره.

پازل ها اسباب بازی هایی با هدف افزایش دقت، هماهنگی چشم و دست، افزایش تمرکز و … هستن. همچنین پازل ها قدرت تخیل و خلاقیت فرزندتون رو تحریک می‌کنن. پازل ام دی اف دکمه داراعداد ، دارای دکمه یا پین هایی روی هر قطعه پازله. کودکتون با استفاده از این دکمه ها می تواند قطعه های پازل رو در جای مناسب خودش قرار بده و همزمان با بازی به افزایش مهارت های فردی خودش کمک کنه.

با پازل ام دی اف دکمه دار اعداد، کودک شما می‌تونه هر قطعه رو با نگاه کردن و لمس کردن در جای خودش قرار بده همچنین با اعداد مختلف آشنا بشه.

این پازل که از جنس ام دی اف و نمد هست، میتونه یک هدیه خوب برای بچه ها باشه.