185,000 تومان

موجود در انبار

کتاب داستان های زنجیره ای شامل 133 داستان تصویری کوتاه می باشد که به منظور بهبود گفتار در کودکان ، زبان پریشی و نارسایی های گفتاری کودکان به چاپ رسیده. هر صفحه از کتاب یک داستان رو روایت می کنه .

شناسه محصول: 52709
رده سنی

3 تا 5 سال , 5 تا 7 سال

داستان های زنجیره ای 1 (مریم دریانورد)

کودکانی که مشکل گفتاری و زبانی دارن ممکنه در بیان خواسته هاشون و یا افکارشون با استفاده از کلمات دچار مشکل بشن. همچنین بیان شفاف کلمات ، درک زبان گفتار یا نوشتار برای اونها سخت هست.

خوندن کتاب های داستان میتونه مهارت های گفتاری اونهارو  تقویت کنه.کتاب داستان های زنجیره ای شامل 133 داستان تصویری کوتاه می باشد که به منظور بهبود گفتار در کودکان ، زبان پریشی و نارسایی های گفتاری کودکان به چاپ رسیده.

هر صفحه از کتاب یک داستان رو روایت می کنه . به این ترتیب که صفحه به چهار قسمت تقسیم شده و در هرقسمت یک پلان از داستان نقاشی شده و در پایین همان صفحه چهار جمله به عنوان شرح داستان و توضیح هر یک از تصاویر نوشته شده .

والدین یا مربیان میتونن ابتدا داستان رو برای کودک بخونن و بعد از اون بخوان تا با توجه به شنیده هاش تصاویر داستان رو بازگو کنه.

داستان های این مجموعه علاوه بر فراهم آوردن اوقات خوش و لذت بخش برای کودکان و کمک به مشکلات گفتاری اونها حاوی نکات آمونده بسیاری هستن.