41,000 تومان

موجود در انبار

پازل‌ مکعبی، یکی از اسباب بازی‌‌های محبوب کودکان هست که میتونه ساعت‌ها اونهارو سرگرم نگه داره. اگر طرح و مدل این بازی به صورت هدفمند انتخاب بشه، در کنار ایجاد تفریح و سرگرمی، به کودک مفاهیم لازم رو هم آموزش میده تا به شناخت بهتری از محیط اطرافش دست پیدا کنه. پس در انتخاب این محصول حتما به سن، علاقه و شخصیت کودک توجه کنید.

شناسه محصول: 12509

مکعب ریزه میزه ( پازل مکعبی 3*3 )

پازل‌ مکعبی، یکی از اسباب بازی‌‌های محبوب کودکان هست که میتونه ساعت‌ها اونهارو سرگرم نگه داره.

اگر طرح و مدل این بازی به صورت هدفمند انتخاب بشه، در کنار ایجاد تفریح و سرگرمی، به کودک مفاهیم لازم رو هم آموزش میده تا به شناخت بهتری از محیط اطرافش دست پیدا کنه. پس در انتخاب این محصول حتما به سن، علاقه و شخصیت کودک توجه کنید.
تصویری که در این صفحه نمایش داده شده مربوط به پازل مکعبی 3×3 چوبی (12طرح) است که در طرح و مدل‌های مختلف و با کیفیت مناسب در دسترس شما قرار گرفته است.

هر طرح، شامل ۹ مکعب هست . کودک باید طرح‌ و رنگ‌های شبیه به هم رو در کنار همدیگه بچینه تا در نهایت، یک تصویر کامل ایجاد بشه.
اندازه قطعات کاملا مناسب هست و به راحتی در دست کودک جای می‌گیرند. این قطعات با رنگ‌های خوراکی طراحی میشن تا برای سلامت کودک شما خطری نداشته باشند. از لحاظ کیفیت نیز کاملا محکم و مقاوم هستند و در اثر برخورد با سطح زمین یا اشیا مختلف آسیبی نمی‌بینند.
این بازی فکری و آموزشی می‌تواند در افزایش قدرت تمرکز و هماهنگی بین چشم و دست موثر باشد. همچنین تصاویر آن به طور ناخودآگاه در خاطر کودک ثبت می‌شود و به نوعی هوش تصویری او نیز تقویت می‌‌شود.

قیمت پازل مکعبی 3×3 در مقایسه با بازی‌های بی محتوایی که تنها جنبه سرگرمی دارند، بسیار مناسب و حتی ارزان است و می‌تواند برای کودکانی با رده سنی دو سال، بهترین انتخاب باشد؛ زیرا هم جنبه سرگرمی دارد و هم مانند یک ابزار کمک آموزشی، موارد مختلفی را به کودک شما یاد می‌دهد.