27,000 تومان

موجود در انبار

تخته ریاضی‌ دوم دبستان الکا یک تخته وایت برد هست که دارای تصویر یک ساعت بدون عقربه و دارای ارقام ساعت‌شمار و دقیقه‌شمار برای آموزش ساعت هست. دانش‌آموزان میتونن با استفاده از این تخته تمریناتشون رو بارها و بارها تکرار کنن.

شناسه محصول: 12511

اهداف مهارتی در ریاضیات گسترده هستن و به همین علت آموزش ریاضی در دوران ابتدایی اهداف مختلفی رو در برمی‌گیره که هریک از این اهداف در رشد ذهنی دانش‌آموزان تأثیر زیادی داره. یکی از مهم‌ترین اهدافی که آموزش ریاضی به دنبال داره، تقویت فکر و ذهن کودکه. وقتی که کودک طی آموزش مباحث مختلف ریاضی، با مهارت‌های مختلف مانند جمع و تفریق، ضرب و تقسیم و موارد این‌چنینی آشنا می‌شه بیشتر از ذهن خودش کمک می‌گیره و کمک‌گرفتن از ذهن برای حل این مسائل باعث تقویت و رشد ذهن کودک میشه.

اگر بادقت بیشتری به مدارس ابتدایی توجه کنین، می‌بینین که اون دسته از دانش‌آموزانی که در زمینه درس ریاضی ضعیف‌تر هستن، اعتمادبه‌نفس بسیار پایینی دارن. یادگیری درس ریاضی و افزایش قدرت ذهنی کودک به افزایش اعتمادبه‌نفس کودک هم منجر می‌شه که این مسئله باعث رشد اجتماعی کودک میشه.

پس در این شرایط به این نتیجه می‌رسید که تا چه میزان درس ریاضی پراهمیت و تأثیرگذاره و باید جدی گرفته بشه. به‌خصوص در سنین ابتدایی و کودکی، آموزگاران باید بهترین روش‌ها رو برای آموزش به کار بگیرن تا کودکان مباحث مربوط به ریاضی رو خیلی خوب یاد بگیرن.

معرفی تخته ریاضی دوم دبستان – الکا

تخته ریاضی‌ دوم دبستان الکا یک تخته وایت برد هست که دارای تصویر یک ساعت بدون عقربه و دارای ارقام ساعت‌شمار و دقیقه‌شمار برای آموزش ساعت هست.

دانش‌آموزان میتونن با استفاده از این تخته تمریناتشون رو بارها و بارها تکرار کنن.

با استفاده از این تخته، تجربه تمرین ریاضی به یک تجربه شیرین بدل میشه. در گوشه‌ی تخته جایی هم برای ثبت نام و نام خانوادگی کودکان در نظر گرفته شده تا کلاس دومی ها مراقب تخته‌ی خودشون باشن و گمش نکنن.

راستی این تخته قابلیت اتصال به دیوار رو هم داره که کار رو واسه دانش آموزای کلاس دومی راحتتر کرده.