64,000 تومان

موجود در انبار

در این مجموعه دو بازی منچ و مار و پله در دو صفحه بزرگ پارچه ای و قابل شست و شو ارائه شده که اندازه بزرگ صفحه و مهره های اون جذابیت بازی رو دو چندان کرده و در پارک ها، منزل، مدارس و تمام اماکن قابل استفاده هست.

شناسه محصول: 12540

سلام بر همراهان عزیز فروشگاه فاز.

مار و پله یکی از پرطرفدارترین بازی های آموزشی برای کودکان و بزرگسالان هست. اولین بار این بازی باستانی هندی برای آموزش اخلاق و اصول هندو طراحی شد. فضیلت توسط نردبان و شر بوسیله مارها نشان داده شد.

مشخصات بازی منچ پارچه ای دراگون

در این مجموعه دو بازی منچ و مار و پله در دو  صفحه بزرگ پارچه ای و قابل شست و شو ارائه شده که اندازه بزرگ صفحه و مهره های اون جذابیت بازی رو دو چندان کرده و در پارک ها، منزل، مدارس و تمام اماکن قابل استفاده هست.

کودک با انجام این بازی سرگرم کننده ترتیب عمل رو در بازی ،آموزش میبینه. با توجه به وجود تاس ، کودک با مساله احتمال هم به صورت عملی آشنا میشه. همچنین کودک از طریق این بازی شمارش و همچنین احتمال برنده و بازنده بودن رو تا مرحله نهایی دنبال می کنه.

مارو پله بین دو نفر یا بیشتر و در روی صفحه ای با صد خانه مربعی انجام میشه. با قرار گرفتن در خانه‌هایی که شروع نردبان باشن ، مهره به سمت انتهای نردبان حرکت می‌کنه و خانه‌هایی که سر مار در اون باشه به سمت انتهای مار حرکت می‌کنه.

با تاس انداختن و به ترتیب طی کردن خونه‌ها، هر فردی که زودتر به خونه پایان برسه ،برنده است.