300,000 تومان

موجود در انبار

این ماشین بنز خیلی کارش درسته. نشانه استاندارد ایران رو داره، غیر از این، گواهینامه استاندارد اروپا CE، گواهینامه ISO ۹۰۰۱، گواهینامه Nobel Certification هم داره.

شناسه محصول: 12541

بنز رنگی فر فریکشن ۵۷۰۶۵ – Dorj

یه روز مهرداد کوچولو و دوستاش همراه با مامان هاشون در حال برگشت از پارک بودن که‌ یهو یکی از دوستای مهرداد بچه ها رو صدا زد تا چیزی رو بهشون نشون بده. مهرداد و دوستاش سریع به سمت دوستشون دوییدن و با یک نمایشگاه ماشین‌های خارجی مواجه شدن. مهرداد کوچولوی قصه‌ی ما عاشق ماشین بنز هست. پس سریع به سمت ماشین بنز رفت و مشغول وارسی اون شد.

مامان مهرداد کوچولو اومد به سمتش و گفت: دلت می‌خواد‌ یه بنز دقیقاً مثل همین بنز واقعی اما مدل اسباب بازیش رو داشته باشی؟ مهرداد هم که خیلی خوشحال شده بود گفت آره خیلی دوس دارم با بنزم با دوستام بازی کنم. پس اینطوری شد که همگی به سمت فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و هر کدوم‌ یه بنز خوشگل با رنگ‌های جذاب خریدن تا باهم بازی کنن و اوقات خوبی رو کنار هم سپری کنن.

معرفی اسباب بازی بنز رنگی فرفریکشن

این بنز فرفریکشن با سه رنگ جذاب و درخشان خیلی سریع توجه کودکتون رو به خودش جلب می‌کنه. در این اسباب بازی هیچ مواد و رنگدانه سمی بکار نرفته و از بهترین مواد اولیه خود رنگ کاملاً نو استفاده شده که به هیچ عنوان در معرض آفتاب تغییر رنگ نمی‌دن و بدون بو هستن. جنس بدنه ماشین از مواد مقاوم هست و بسیار انعطاف پذیره و از مواد ABS درجه یک ساخته شده. این بنز جذاب دارای گیربکس قدرتی هم هست.

این ماشین بنز خیلی کارش درسته. میدونین چرا؟ ببینین چه چیزایی داره:

  • دارنده نشانه استاندارد ایران
  • دارنده گواهینامه استاندارد اروپا CE
  • دارنده گواهینامه ISO ۹۰۰۱
  • دارنده گواهینامه Nobel Certification

پس از همه بابت خیال پدر و مادرهارو راحت کرده این بنز بینظیر.