196,000 تومان

موجود در انبار

بازی دبرنا یا دبلنا، یک بازی نوستالژیک و مفرح دسته جمعی هست که تقریبا اکثر خانواده ها با این بازی آشنا هستن.باید بدونین که این بازی بایستی به صورت دسته جمعی انجام بشه و هیچ محدودیتی برای تعداد بازیکنان این بازی وجود نداره.

شناسه محصول: 11636
موضوع

دورهمی و خانوادگی

رده سنی

6 تا 8 سال , 8 سال به بالا

تعداد بازیکن

2 , 3 , 4 , 5 , 6

درود بر همراهان عزیز فروشگاه فاز.

دبرنا یا دبلنا یکی از بازی های نوستالژی و جذاب هست که میتونه خانواده رو برای ساعتی دور هم جمع کنه و فضای فرح بخشی رو برای شما رقم بزنه.

معرفی بازی بینگو (دبرنا – دبلنا) کیفی

بازی دبرنا یا دبلنا، یک بازی نوستالژیک و مفرح دسته جمعی هست که تقریبا اکثر خانواده ها با این بازی آشنا هستن، یکی از ویژگیهای بارز بازی دبرنا این هست که برای تمام سنین (کودکان 6 سال به بالا، جوانان و بزرگسالان) قابل استفاده هست.

نسخه آمریکایی این بازی بینگو نام داره که قدمتی 100 ساله داره،اما در کشور های اروپایی بازی دبرنا نزدیک به 300 سال هست که انجام میشه. البته اسم این بازی شانسی در هر کشور متفاوت هست.

باید بدونین که این بازی بایستی به صورت دسته جمعی انجام بشه .پس هر چقدر که تعداد بالا باشه هیجان بازی هم بیشتر میشه. بنابراین هیچ محدودیتی برای تعداد بازیکنان این بازی وجود نداره و بالا بودن تعداد بازیکنان به جذابیت بازی اضافه میکنه. راستی این بازی حدود یک ساعت از زمان شمارو میگیره اما انقدر هیجانش بالاست که متوجه گذر زمان نمیشین!

فواید بازی بینگو (دبرنا – دبلنا) کیفی

  • تقویت حافظه و افزایش توجه و تمرکز در افراد
  • تقویت هوش دیداری 
  • تشویق به انجام بازی های گروهی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تجربه لحظات شیرین و به یاد ماندنی

محتویات بازی بینگو (دبرنا – دبلنا) کیفی

  1. 90 عدد گوی شماره دار
  2. 48 عدد کارت
  3. مهره ها

روش بازی بینگو (دبرنا) کیفی

برای انجام این بازی اول کارت‌ها رو به تعداد نفرات در بازی پخش کنین و یک توپ به صورت تصادفی خارج کنین. عدد روی توپ رو بلند بخونین. در صورتی که عدد خوانده شده با عدد در کارت مطابقت داشته باشه، اونو توسط یک مهره پر کنین.

در نهایت کسی که زودتر از بقیه تمام صفحات خودش رو پر کنه برنده بازی هست و بلند اعلام میکنه که من دبرنا شدم.

کالای مشابه:

بینگو (دبرنا – دبلنا) گردونه دار