15,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

پازل رنگ آمیزی با ابعاد 15*15 یه مجموعه هست که ذهن کودک رو با قرار دادن هر قطعه از پازل در جای خودش تقویت میکنه. این پازل که از 9 قطعه و 12 طرح متنوع تشکیل شده ،برای کودکان 3 تا 6سال طراحی شده.

شناسه محصول: 11872
موضوع

لگو و ساختنی ها

رده سنی

3 تا 6 سال , 6 تا 8 سال

تعداد بازیکن

1

پازل رنگ آمیزی 15*15 – 12 طرح

پازل‌ها مهارت‌های زیادی رو توسعه میدن و همین امر اونا رو به بهترین بازی آموزشی در سال‌های اولیه‌ی کودکی تبدیل کرده.

پازل‌ یک روش برای کمک به عملکرد صحیح مغز در مراحل بعدی زندگیه،اما غیر از این، پازل‌ چه فوایدی برای کودکان خردسال داره؟

 پازل ها با وجود سادگی ظاهری ،ابزاری عالی برای یادگیری و توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف هستن. همانطور که کودکان قطعات کوچک پازل رو به هم متصل می‌کنن، ماهیچه‌های انگشتانشون هم تقویت میشه. کودک باید قطعات پازل رو برداره، بچرخونه و با احتیاط نگه داره و اونها رو به هم پیوند بده. همه این اعمال به کنترل و تمرکز بالایی نیاز داره.

وقتی کودکان یک پازل رو تکمیل می‌کنن، چشماشون اشکال، تصاویر و فرم‌های روی قطعات رو می‌بینه و این اطلاعات برای تفسیر به مغزشون ارسال می‌شه. به این میگن قدرت ادراک بصری.

در کنار فایده های پازل ،فایده های رنگ آمیزی هم واسه کودکان خیلی زیاده. یعنی این فعالیتی که فکر میکنین خیلی سادست، تاثیرات فوق العاده ای تو رشد کودک داره. پس کودک هر چه زودتر و در سن خردسالی رنگ آمیزی رو شروع کنه، یک عمر از مزایای مثبتش بهره مند می شه.

اکثر بچه ها هم رنگ آمیزی رو دوست دارن و این کار جزو کارهای لذت بخش براشون به حساب میاد. با خرید اسباب بازی های آموزشی مثل پازل و رنگ آمیزی میتوان ذوق هنری بچه هارو رو فعال کرد و به رشد روحیشون کمک کرد.

معرفی پازل رنگ آمیزی 15*15

پازل رنگ آمیزی با ابعاد 15*15 یه مجموعه هست که ذهن کودک رو با قرار دادن هر قطعه از پازل در جای خودش تقویت میکنه. این پازل که از 9 قطعه و 12 طرح متنوع تشکیل شده ،برای کودکان 3 تا 6سال طراحی شده. در صفحه زیرن پازل ،شکلی که کودک باید کامل کنه ،قرار داره که از این طریق کودک راحت تر بتونه قطعه مورد نظر رو حدس بزنه واین عامل باعث تقویت اعتماد به نفس اون در حل مسائل بشه.

روش بازی با پازل رنگ آمیزی 15*15

پازل رو برگردونین تا تکه های پازل بیرون بریزه ،حالا کودک شما باید طبق الگویی که روی صفحه پازل وجود داره ،تکه های پازل رو در جای مناسب خودش قرار بده و پازل رو کامل کنه. تصویر خطی ای که زیر تکه های پازل قرار داره یک نقاشی زیبا هست که فرزند شما میتونه اونو به سلیقه خودش ویا مثل پازل اصلی رنگ آمیزی کنه.

بهتره زمانی که کودک مشغول چیدن پازل یا رنگ آمیزیه ،ازش بخواین که در مورد پازل یک قصه براتون بگه. تا از این طریق قوه تخیل و داستان سرایی کودک تقویت بشه.

این بازی هم از طریق پازل و هم از طریق رنگ آمیزی باعث میشه علاوه بر سرگرمی، کودکان بتونن تخیل خودشون رو بیان کنن و به خلاقیتشون اعتماد بیشتری پیدا کنن.