243,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

این ماشین مسابقه ای محصول شرکت تکتاز با بسته بندی وکیومی با هدف سرگرمی، بازی و تفریح برای کودکان فراهم شده و به کوچولوی شما این فرصت رو میده که اوقاتی شاد، همراه با هیجان براش فراهم بشه.

شناسه محصول: 11421
موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی

رده سنی

1 تا 3 سال , 3 تا 6 سال , 6 تا 8 سال

تعداد بازیکن

1

کورسی نیسان GT قدرتی وکیومی

یه عصر تابستونی بود. دارا و دوستش مشغول تماشای تلویزیون بودن که یه مسابقه اتوموبیل رانی جذاب شروع شد. دارا و دوستش محو تماشای ماشین های مسابقه و سرعت زیادشون بودن که یهو دارا فکری به ذهنش رسید وبه دوستش گفت چطوره ما هم یه مسابقه دونفره باهم برگزار کنیم؟

دوست دارا گفت: آره چرا که نه. ولی ما که اسباب بازی ماشین مسابقه ای رو نداریم.

دارا گفت: این که کاری نداره.الان با همراهی مامان هامون میریم و میخریم.

دوستش گفت: بریم بخریم که صبر ندارم تو این مسابقه شکستت بدم.

داستان به این شکل شد که دارای قصه ما با دوستش اومدن به فروشگاه بازی و کتاب فاز و دوتا ماشین مسابقه ای خوشرنگ و قدرتمند خریدن و یه مسابقه هیجان انگیز به وسیله ماشین های پرسرعتشون برگزار کردن و کلی از اوقات بازیشون لذت بردن.

مشخصات اسباب بازی کورسی نیسان GT قدرتی

این ماشین محصول شرکت تکتاز با بسته بندی وکیومی با هدف سرگرمی، بازی و تفریح برای کودکتون فراهم شده و به کوچولوی شما این فرصت رو میده که اوقاتی شاد، همراه با هیجان براش فراهم بشه. نیسان نیسمو تکتاز تشریفاتی با شبیه سازی زیبا، با کیفیت و دقیقی که از نمونه واقعیش داره سریعا کودکتون رو به خودش جذب میکنه و موجب سرگرمی اون میشه. ظاهر جذاب این نیسان آدمو یاد ماشین های مسابقه ای میندازه و برای بچه ها تداعی کننده هیجان مسابقات اتوموبیل رانی میشه.

این نیسان علاوه بر ظاهر جذابش یه ویژگی دیگه ای که داره این هست که چرخ های عقب ماشین به فریکشن متصلن و باعث میشن این چرخ ها به صورت قدرتی عمل کنن. این ویژگی به کودکتون کمک میکنه تا لحظه های شادی رو همراه با دوستانش در بازی دونفره ایجاد کنه.

ویژگی بعدی این ماشین رنگبندی جذاب و بدنه با کیفیت و محکمشه که اونو از سایر ماشین های مشابهش متمایز میکنه.پس یعنی به راحتی ترک بر نمیداره و خرد نمیشه.
درضمن این نکته رو هم یادآور بشم که رنگی که در ساخت بدنه این ماشین به کار رفته از سری رنگهای مجاز برای کودکانه. همچنین مواد اولیه ای که برای ساخت این ماشین به کاررفته از بهترین مواد اولیه بی خطر هست. درضمن این ماشین هیچگونه زوایای تیز و برنده ای نداره و این نشون دهنده دقت در کنترل کیفیت ساختشه. پس هیچ نگرانی از بابت موضوع هایی که ذکر شد نداشته باشین.
این ماشین جذاب میتونه در کنار تفریح و سرگرمی مهارت های ذهنی و حرکتی کودکتون رو تقویت کنه و خلاقیتشو بهبود ببخشه.

ما در فروشگاه بازی و کتاب فاز 3 مدل ماشین کورسی نیسان داریم:

کورسی نیسان GT تشریفاتی سلفونی

کورسی نیسان GT قدرتی سلفونی

کورسی نیسان GT قدرتی وکیومی

پس تا کودکتون دلش ماشین جدید خواست این ماشین بهترین انتخابیه که میتونین داشته باشین چون از همه لحاظ کارش بیسته.