150,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

بازی نخ و مهره ،تعداد 50 عدد مهره ی رنگی در شکل های هندسی و رنگ های مختلف داره که قراره کودکان با استفاده از 5 عدد بند محکم و ضخیم که سر اونها چسب خورده این مهره ها رو ریسه کنن. کار کردن با این بازی آموزشی برای کودکان بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز هست و میتونن با اون گردنبند و دستبند بسازن.

شناسه محصول: 110657
موضوع

کمک آموزشی , مهارتی حرکتی

رده سنی

3 تا 6 سال

تعداد بازیکن

1

درود بر همراهان عزیز و گرانقدر فروشگاه فاز.

نخ کردن مهره ها که به عنوان مهره‌های رج شونده هم شناخته میشن، یک فعالیت عالی برای کودکان نوپا و کودکان پیش دبستانی هست و مزایای زیادی برای رشد اونها داره. نخ کردن برای کودکان سخته و مدتی طول می‌کشه تا بهش تسلط پیدا کنن. برای این فعالیت کودک باید به مرحله ای از پختگی و رشد حرکتی برای انجام حرکات ظریف رسیده باشه که بتونه اون رو انجام بده. نوزادان 18 ماهه تا 2 ساله سعی می کنن مهره‌ها یا دیگر اشیاء بزرگ رو به رشته بکشن، اما هنوز کنترل کافی برای انجام این کار ندارن. اما در سنین 4 تا 5 سال قاعدتا باید بتونن مهره‌های بازی با اندازه معمولی رو نخ کنن و حتی هنگام به رشته کشیدن اونها طرحهایی ایجاد کنن.

مشخصات نخ و مهره ی رنگی رنگی 50 عددی

مهره های رنگی یکی از پرکاربردترین ابزارها در بازی با کودکان بالای سه سال هستن که به روش های مختلفی می توان از مهره های رنگی برای بازی و آموزش کودکان استفاده کرد. به خصوص اگر تعدادشون زیاد باشه. بازی نخ و مهره ،تعداد 50 عدد مهره ی رنگی در شکل های هندسی و رنگ های مختلف داره که قراره کودکان با استفاده از 5 عدد بند محکم و ضخیم که سر اونها چسب خورده این مهره ها رو ریسه کنن.

کودکان در طی بازی با نخ و مهره آموزشی 50 عددی کودکان با رنگ ها، شکل های هندسی، آموزش مفهوم اعداد و  دسته بندی ، طبقه بندی و الگو خوانی آشنا میشن .

بازی نخ و مهره آموزشی یک بازی برای تقویت مهارت دست برای کودکان بالای سه سال هست.

این اشکال دارای سوراخ هایی هستن که کودک ریسمان ها رو از داخل اونها رد می کنه و میتونه الگوهای متنوعی بسازه.

می توان برای آموزش الگوخوانی از کودک خواست که در مرحله اول فقط مهره های همرنگ رو نخ کنه. در مرحله های بعد آموزش مهره های یکی در میان یا الگوهای دوتایی را می توان به کودک آموزش داد.

بازی نخ و مهره ی 50 عددی از پلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده و رنگ های شاد و جذابی داره. کار کردن با این بازی آموزشی برای کودکان بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز هست و میتونن با اون گردنبند و دستبند بسازن.

این محصول به کودکان برای کسب مهارت مداد دست گرفتن در آینده کمک زیادی میکنه.