160,000 تومان

موجود در انبار

شهرکودک پارچه ای دراگون شامل یک زمین پارچه‌ای و شبیه‌سازی شده‌ی یک شهر به همراه اماکن مهم هست که کودک میتونه با چیدن سایر اسباب بازی‌های خودش مثل ماشین، عروسک های مینی و … ساعت‌ها با اون سرگرم بشه و در ضمن قوانین راهنمایی و رانندگی و آداب شهروندی رو هم بیاموزه.

شناسه محصول: 11935
موضوع

سرگرمی

رده سنی

6 تا 8 سال

تعداد بازیکن

1 , 2

سلام به همراهان عزیز فروشگاه فاز.

داستان شهر پارچه ای دراگون

یک عصر زیبا و بهاری بود و امیر و فاطمه خواهر و برادر کوچولوی قصه ی ما مشغول تماشای پویانمایی از تلویزیون بودن. این برنامه در مورد یک شهر با آدمک های کوچولو بود که ماجراهای مختلفی در اونجا اتفاق میافتاد. کوچولوهای قصمون که حسابی محو این برنامه ی کودک شده بودن ،مامان رو صدا کردن و گفتن: مامان کاش ماهم میتونستیم تو این شهر با آدمک ها و حیوون های کوچولو زندگی کنیم. مامان گفت: یک فکر خوب به سرم زده .پاشین حاضر شین تا بهتون بگم.

خلاصه اینجوری شد که امیر و فاطمه با مامان به فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و با مشورت با فروشنده های مهربون فروشگاه ،یک شهر پارچه ای دراگون برای کوچولوها خریداری کردن. فاطمه و امیر که خیلی خوشحال بودن و ذوق داشتن ،تا به خونه رسیدن شهرشون رو برپا کردن و کلی از این بازی لذت بردن.

مشخصات شهر پارچه ای دراگون

بازی شهرکودک پارچه ای دراگون یکی از محصولات آموزشی برای کودکان می باشد. این محصول پارچه ای لحظات جالب و هیجانی برای کودکان ایجاد میکنه. شهرکودک پارچه ای دراگون شامل یک زمین پارچه‌ای و شبیه‌سازی شده‌ی یک شهر به همراه اماکن مهم هست که کودک میتونه با چیدن سایر اسباب بازی‌های خودش مثل ماشین، عروسک های مینی و … ساعت‌ها با اون سرگرم بشه و در ضمن قوانین راهنمایی و رانندگی و آداب شهروندی رو هم بیاموزه. این بازی در بالا رفتن قدرت تخیل کودک هم بسیار موثر هست. امتیاز شهر کوچک در اینه که به دلیل پارچه‌ای و قابل شست و شو بودن، می‌توان از آن در تمامی فضاهای داخلی و بیرونی مانند آپارتمان، حیاط، پارک، مهد کودک و غیره استفاده کرد.

مزایای شهر پارچه ای دراگون

  1. آشنایی با مکان های مختلف شهر مثل فرودگاه ، بیمارستان ، تقاطع ، میدان و . . .
  2. آموزش ابتدایی علایم راهنمایی و رانندگی و آشنایی اولیه کودک با آن ها
  3. افزایش نشاط و هیجان آفرینی
  4. افزایش خلاقیت در کودک به واسطه خلق داستان های مرتبط
  5. پرورش قوه تخیل و داستان پردازی