135,000 تومان

موجود در انبار

اسباب بازی آجره 14 قطعه شامل 9 قطعه آجره پلاستیکی در سایزهای مختلف و رنگ های شاد و روشن، 2 قطعه اتصال و 4 قطعه چرخه که روی یک قطعه از آجرها برچسب چراغ ماشین وجود داره. این اسباب بازی یه دفترچه هم داره که ایده های مختلفی به کودک شما ارائه میده.

شناسه محصول: 11486

آجره 14 قطعه ماشین ( بساز و بازی کن ) با فرزندان

یه روزی از روزهای گرم تابستونی سهیل کوچولو با پدرش مشغول بازی بودن که یهو تلفن همراه پدر زنگ خورد.بعد از اینکه صحبتش تموم شد به پسرکوچولوش گفت:عزیزم من کاری برام پیش اومده و سریع باید خودمو برسونم سرکار. پدر سهیل قصه ی ما مهندس ناظر ساختمون هست. سهیل هم از اینکه پدرش داره میره ناراحت شده بود ، فوری گفت: منم میتونم باهاتون بیام؟ خلاصه سهیل با پدر رفتن به ساختمونی که در حال ساخت بود و با رعایت نکات ایمنی به داخل ساختمون رفتن. سهیل که محو تماشای مراحل آجر چینی بود از پدرش پرسید: پدر منم میتونم تو گذاشتن آجرها به کارگرها کمک کنم؟

پدر گفت: نه پسرم تو برای این کار هنوز خیلی کوچولویی. اما یکم صبر کن بعد از کار میبرمت یه جای خوب تا برات همین چیزی که دوست داری رو بخرم.

پدر و سهیل به فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و یک اسباب بازی آجره 14 قطعه ماشین واسش خریدن. بعد از این که به خونه برگشتن سهیل بی صبرانه بسته رو باز کرد و ساعت ها با آجره های خوشرنگ و جذاب این اسباب بازی سرگرم شد و تونست کلی ماشین مختلف با این 14 قطعه آجره بسازه.

معرفی اسباب بازی آجره 14 قطعه ماشین

همونطور که شاید بدونین ،بهترین بازی ها واسه تقویت خلاقیت خردسالان و کودکان ،بازی های ساختنیه. این بازی به کوچولوهاتون کمک میکنه تاتصویرهای ذهنیشونو به واقعیت تبدیل کنن و هرشکلی که دلشون میخواد رو بسازن.

آجره بساز و بازی کن 14 قطعه ،یه اسباب بازی جذاب در رنگ های شاد و قشنگه که واسه کوچولوهای یک سال به بالای شما مناسبه. البته بازی های ساختنی محدودیت سنی ندارن و شما هم میتونین در کنار فرزند دلبندتون از این اسباب بازی لذت ببرین.

اسباب بازی آجره 14 قطعه شامل 9 قطعه آجره پلاستیکی در سایزهای مختلف و رنگ های شاد و روشن، 2 قطعه اتصال و 4 قطعه چرخه که روی یک قطعه از آجرها برچسب چراغ ماشین وجود داره. این اسباب بازی یه دفترچه هم داره که ایده های مختلفی به کودک شما ارائه میده.

کودکتون با این اسباب بازی میتونه شکل های بامزه بسازه و ارتباط خیلی خوبی با سازه ی خودش برقرار کنه. به طور کلی بچه ها درسنین یک سال به بالا علاقه زیادی به اسباب هایی که حرکت میکنه دارن و این اسباب بازی به خاطر وجود اتصالات و چرخ هایی که داره سریعا کودکتون رو به خودش جذب میکنه و تنوعی به بازی هاش میده. با این چرخ ها ،کوچولوتون ماشینشو ازاین بر به اون بر می کشه و حمل ماشین براش راحتتر میشه.

تموم قطعات آجره از پلاستیک بسیار با کیفیتی ساخته شدن و هیچگونه رنگ یا مواد شیمیایی درشون به کار نرفته.در ضمن موقع بازی کودک از هر جهت خیالتون راحت باشه چون این آجره ها اصلا لبه های تیزی ندارن. راستی تا یادم نرفته بگم که این قطعات قابل شستشو هستن و این به این معنیه که کوچولوی شما میتونه اونو داخل حمام ببره یا اگه خارج از خونه کثیف شد شما اونو با خیال راحت شستشو بدین تا دوباره کودک باهاشون بازی کنه.

۱۲۰x۱۲۰x۲۱۰ میلی‌متر ابعاد این اسباب بازیه و حدود 330 گرم هم وزنشه که سبکه و کودکتونو خسته نمیکنه.

اگه این اسباب بازی رو واسه کودکتون بخرین ، باید مطمئن باشین که فرزندتون ساعت ها  با ساخت و ساز و ماشین بازی و قطار بازی بدون حتی یه ذره خستگی سرگرم میشه و براش تکراری نمیشه.

آجره های ماشین سازی ، کوچولوتون رو با مفاهیمی مثل رنگ ،حجم ،  اعداد، ارتفاع، اندازه و سطح آشنا میکنه و باعث  ایجاد تمرکز و دقت، حفظ تعادل، افزایش قدرت ماهیچه های دست یا همان توانایی حرکتی، افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت کودکتون میشه.