385,000 تومان

موجود در انبار

آجره بساز و بازی کن 36 قطعه، یه اسباب بازی جذاب در رنگ های شاد و قشنگه که واسه کوچولوهای یک سال به بالای شما مناسبه. البته بازی های ساختنی محدودیت سنی ندارن و شما هم میتونین در کنار فرزند دلبندتون از این اسباب بازی لذت ببرین.

شناسه محصول: 12409

آجره 36 قطعه ( بساز و بازی کن ) با فرزندان

یه روزی از روزهای گرم تابستونی سهیل کوچولو با پدرش مشغول بازی بودن که یهو تلفن همراه پدر زنگ خورد.بعد از اینکه صحبتش تموم شد به پسرکوچولوش گفت:عزیزم من کاری برام پیش اومده و سریع باید خودمو برسونم سرکار. پدر سهیل قصه ی ما مهندس ناظر ساختمون هست. سهیل هم از اینکه پدرش داره میره ناراحت شده بود ، فوری گفت: منم میتونم باهاتون بیام؟ خلاصه سهیل با پدر رفتن به ساختمونی که در حال ساخت بود و با رعایت نکات ایمنی به داخل ساختمون رفتن. سهیل که محو تماشای مراحل آجر چینی بود از پدرش پرسید: پدر منم میتونم تو گذاشتن آجرها به کارگرها کمک کنم؟

پدر گفت: نه پسرم تو برای این کار هنوز خیلی کوچولویی. اما یکم صبر کن بعد از کار میبرمت یه جای خوب تا برات همین چیزی که دوست داری رو بخرم.

پدر و سهیل به مغازه اسباب بازی فروشی رفتن و یک آجره 36 قطعه واسه سهیل کوچولوی قصمون خریدن. بعد از این که به خونه رسیدن سهیل بی صبرانه بسته رو باز کرد و ساعت ها با آجره های خوشرنگ و جذاب این اسباب بازی سرگرم شد و تونست کلی اشکال مختلف با این 36 قطعه آجره بسازه.

معرفی اسباب بازی اجره 36 قطعه ( بساز و بازی کن ) با فرزندان

همونطور که شاید بدونین ،بهترین بازی ها واسه تقویت خلاقیت خردسالان و کودکان ،بازی های ساختنیه. این بازی به کوچولوهاتون کمک میکنه تاتصویرهای ذهنیشونو به واقعیت تبدیل کنن و هرشکلی که دلشون میخواد رو بسازن.

آجره بساز و بازی کن 36 قطعه ،یه اسباب بازی جذاب در رنگ های شاد و قشنگه که واسه کوچولوهای یک سال به بالای شما مناسبه. البته بازی های ساختنی محدودیت سنی ندارن و شما هم میتونین در کنار فرزند دلبندتون از این اسباب بازی لذت ببرین.

اسباب بازی آجره 36 شامل  قطعه در سایزهای مختلف و رنگ های شاد و روشنه. چرخ و اتصالات مختلف برای تنوع در بازی هم به این اسباب بازی اضافه شده. این اسباب بازی یه دفترچه هم داره که توش بیش از 30 ایده ساخت مختلف اشکال متنوع وجود داره. راستی  این اسباب بازی جذاب برچسب های خوشگل هم داره. قطعات خونه سازی این اسباب بازی ، بزرگ در نظر گرفته شده تا کودکتون به راحتی بتونه باهاشون بازی کنه و خونه بسازه.

کودکتون با این اسباب بازی میتونه شکل های بامزه بسازه و ارتباط خیلی خوبی با سازه ی خودش برقرار کنه.

تموم قطعات آجره از پلاستیک بسیار با کیفیتی ساخته شدن و هیچگونه رنگ یا مواد شیمیایی درشون به کار نرفته.در ضمن موقع بازی کودک از هر جهت خیالتون راحت باشه چون این آجره ها اصلا لبه های تیزی ندارن. راستی تا یادم نرفته بگم که این قطعات قابل شستشو هستن و این به این معنیه که کوچولوی شما میتونه اونو داخل حمام ببره یا اگه خارج از خونه کثیف شد شما اونو با خیال راحت شستشو بدین تا دوباره کودک باهاشون بازی کنه.
۱۸۰x۱۸۰x۳۰۰ میلی‌متر ابعاد این اسباب بازیه و حدود 1060 گرم هم وزنشه.

اگه این اسباب بازی رو واسه کودکتون بخرین ، باید مطمئن باشین که فرزندتون ساعت ها  با ساخت و ساز و ماشین بازی و قطار بازی بدون حتی یه ذره خستگی سرگرم میشه و براش تکراری نمیشه.

این آجره ها، کوچولوتون رو با مفاهیمی مثل رنگ ،حجم ،  اعداد، ارتفاع، اندازه و سطح آشنا میکنه و باعث ایجاد تمرکز و دقت، حفظ تعادل، افزایش قدرت ماهیچه های دست یا همان توانایی حرکتی، افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت کودکتون میشه.

دیگه چی از این بهتر واسه فرزند دلبندتون؟ پس سریع این اسباب بازی رو ثبت سفارش کنین و هم کودکتونو خوشحال کنین و هم به اهدافی که گفتم برسین.