212,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

ماشین اسباب بازی پژو اسپرت از بهترین مواد اولیه خود رنگ، غیر سمی و کاملا نو ساخته شده که در معرض آفتاب تغییر رنگ نمیده و بدون بو هست. بدنه ی اون بسیار مقاومه، انعطاف پذیریش زیاده و از مواد ABS درجه یک ساخته شده. این ماشین جذاب یک گیربکس قدرتی هم داره که باعث میشه کودک از بازی با این ماشین بیشتر لذت ببره.

شناسه محصول: 12485
رده سنی

1 تا 3 سال , 3 تا 6 سال

موضوع

سرگرمی , مهارتی حرکتی

تعداد بازیکن

1

داستان ماشین اسباب بازی پژو اسپرت

یک روز ایلیا کوچولو و دوستاش مشغول بازی در مهدکودک بودن که خانم مربی اومد و گفت: ایلیا جان داییت اومده دنبالت. ایلیا که داییشو خیلی دوست داشت با کلی ذوق وسایلشو جمع کرد ،از دوستاش و خانم مربی خداحافظی کرد و سریع رفت پیش داییش.

ماشین دایی 206 بود و ایلیا کوچولو هم عاشق این ماشین بود. ایلیا و دایی به شهربازی رفتن و کلی باهم خوش گذروندن. در راه برگشت به خونه ،ایلیا به دایی گفت: دایی جان کاش منم یه 206 مثل مال شما داشتم تا به دوستام نشونش میدادم و باهاشون بازی میکردم.

دایی هم گفت: چرا که نه عزیزم بیا همین الان یه 206 خوشگل و جذاب برات میگیرم. این شد که دایی و ایلیا باهمدیگه به فروشگاه بازی و کتاب فاز رفتن و یک پژو 206 اسپرت خوشرنگ و عالی خریدن. ایلیا کوچولو با کلی ذوق فردای اونروز ماشین رو به مهدکودک برد و با دوستاش کلی بازی کردن و لذت بردن.

معرفی ماشین اسباب بازی پژو اسپرت

این ماشین اسپرت از بهترین مواد اولیه خود رنگ، غیر سمی و کاملا نو ساخته شده که به هیچ عنوان در معرض آفتاب تغییر رنگ نمیدن و بدون بو هستن. بدنه ی اون بسیار مقاومه، انعطاف پذیریش زیاده و از مواد ABS درجه یک ساخته شده. این ماشین جذاب یک گیربکس قدرتی هم داره که باعث میشه کودک از بازی با این ماشین بیشتر لذت ببره.

 این ماشین اسباب بازی 4 تا گواهینامه ی بین المللی گرفته و میتونه یه وسیله تفریحی خیلی خوب برای هدیه دادن باشه.

  • نشانه استاندارد ایران
  • گواهینامه استاندارد اروپا CE 
  • گواهینامه ISO 9001
  • گواهینامه Nobel Certification