62,000 تومان

موجود در انبار

با پازل ام دی اف دکمه دار بدن انسان ، کودک شما می‌تونه هر قطعه رو با نگاه کردن و لمس کردن در جای خودش قرار بده همچنین با اعضای مختلف بدن آشنا بشه.

شناسه محصول: 12473
رده سنی

1 تا 3 سال , 3 تا 6 سال

موضوع

پازل و معما , سرگرمی , کمک آموزشی , آموزش علوم

تعداد بازیکن

1

پازل ام دی اف دکمه دار بدن انسان

آموزش اعضای بدن یکی از مفاهیم مهمیه  که کودک رو با چالش‌های زیادی مواجه میکنه و می‌تونه نقش مهمی در اعتماد به نفس و قدردانی و حفظ بدنش داشته باشه. در واقع کودکان با شناخت بدن خودشون، وظیفه و عملکرد هر یک اعضای اون رو درک میکنن و برای حفظ و مراقبت از اونا تلاش می‌کنن. به این ترتیب بعد از تکمیل آموزش، می‌تونه به اعضای بدنش اشاره کنه و با کاربردشون آشنا بشه. 

کودک در حدود 13 تا 14 ماهگی آمادگی داره که اعضای بدن خودش رو بشناسه.

بچه ها در ابتدا جهان پیرامون خودشون رو به کمک لمس کردن می‌شناسن و در ادامه محیط اطرافشون روبه خوبی تماشا می‌کنن و به صداهایی که می‌شنون دقت می‌کنن؛ هر چی کودکتون درک بیشتری از اعضای بدنش داشته باشه از اونا برای رشد شناختی خودش استفاده می‌کنه. 

پازل ها اسباب بازی هایی با هدف افزایش دقت، هماهنگی چشم و دست، افزایش تمرکز و … هستن. همچنین پازل ها قدرت تخیل و خلاقیت فرزندتون رو تحریک می‌کنن. پازل ام دی اف دکمه دار بدن انسان ، دارای دکمه یا پین هایی روی هر قطعه هست که کودک با استفاده از این دکمه ها می تونه قطعات پازل رو در جای مناسب خودش قرار بده و همزمان با بازی به افزایش مهارت های فردی خودش کمک کنه.

با پازل ام دی اف دکمه دار بدن انسان ، کودک شما می‌تونه هر قطعه رو با نگاه کردن و لمس کردن در جای خودش قرار بده همچنین با اعضای مختلف بدن آشنا بشه.